پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جمعی از دانشجویان نخبه دزفول باحجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی دیدارکردند+تاکیدامام جمعه برتوجه جدی به مشکلات جوانان

در راستای ارتقای سطح علمی شهرستان و گسترش فعالیت های دانشجویی تعدادی از نخبگان دانشجوی شهرستان دزفول با امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه شهرستان دزفول ” حجت الاسلام والمسلمین ghazi2-majdedezقاضی دزفولی” دیدار کردند .

“پورجولا “دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه شریف ،رتبه ی خوزستان در راهیابی دانش آموزان این استان به دانشگاههای کشور را سی ام عنوان کرده و افزود : متاسفانه شهرستان دزفول نسبت به برخی شهرهای استان از رتبه ی پایین تری برخوردار است و به همین خاطر لازم است برای زدودن این فقر علمی و فرهنگی از چهره ی شهرستان تدابیر لازم اخذ و تصمیمات راهبردی برای رفع این مشکل گرفته شود.

این نخبه ی دانشجو افزود :در این راستا برای ارتقای سطح علمی ،انگیزه بیشتر و انتخاب رشته های کاربردی و مورد نیاز جامعه بستری فراهم گردیده و با دعوت از اساتید و مشاورین برتر کشوری و تشکیل جلسات مشاوره برای علاقه مندان در انتخاب درست رشته ی تحصیلی مناسب بستری فراهم شده تا نیازهای اصلی کشوررا معرفی کنیم.

“پورجولا ” از عوامل مشکل ساز در برگزاری جلسات را درگیری عوامل غیر اجرایی با مسائل اجرایی اشاره نموده و از مسئولین تقاضای مساعدت و همکاری بیشتر در این خصوص داشت.

وی در پایان افزود : برگزاری این جلسات به صورت جدا برای خواهران و برادران از عوامل موثرو راهبردی در برگزاری جلساتی غیر ضروری در دبیرستان های سطح شهرستان بود.

 امام جمعه ی شهرستان دزفول با تقدیر از کارهای صورت گرفته توسط این نخبگان گفت : مشاوره به جوانانی که به تازگی مرحله ی آزمون را پشت سرنهاده اند و با ابهامات متعدد روبرو هستند کاری ارزشمند است تا مسیر و اهداف برای این جوانان روشن و از ظرفیت های علمی بهتر استفاده نماییم .

” حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ” افزود : برای پشتیبانی از این کار ارزنده لازم است تا با پشتیبانی از شما موانع و مشکلات پیش رویتان برداشته شود و با تامین امکانات مورد نیاز دغدغه ی کارهای اجرایی از خاطرتان زدوده شود تا فقط به هدف اصلی خود بپردازید .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول افزود : ایجاد انگیزه از داشتن استعداد مهمتر است و ارزش هدف زمانی که مشخص گردد سختی و صعوبت راه تسهیل خواهد شد  لذا بزرگترین خدمت برای پیشرفت جامعه ایجاد انگیزه است که سبب اعتماد به نفس خواهد شد.

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ” افزود : با سرلوحه قراردادن دیدگاهها و بیانات رهبر انقلاب در سرلوحه ی کار خود و طرح مسائل بنیادی می توانید مراحل موفقیت را یکی پس از دیگری طی نمایید.

ایشان در پایان سخنان خود افزود : بهترین پشتوانه تکیه به ولایت است و من به عنوان نماینده ی ولی فقیه برای برداشتن مشکلات شما جوانان بررسی های لازم را انجام خواهم داد .

مجددز

اخبار مرتبط