پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حامد زمانی در اختتامیه می‌خواند

حامد زمانی

 

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار از پایان داوری بخش های مستند، انیمیشن و داستانی خبر داد و اعلام کرد داوری بخش برنامه های تلویزیونی تا یک روز قبل از اختتامیه به پایان می رسد.

حامد بامروت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به داوری آثار بخش های اصلی چشنواره فیلم عمار گفت: هم اکنون داوری همه بخش ها جز بخش برنامه های تلویزیونی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: شنبه 13 دی ماه داوری بخش باقی مانده مستند و همچنین داوری بخش آثار انیمیشن به پایان رسید و شب گذشته دوشنبه 15 دی ماه داوری فیلم های داستانی پایان یافت.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار در ادامه درباره نظر داوران پیرامون آثار این دوره از جشنواره یادآور شد: همه داوران عنوان می کردند که آثار رشد کیفی خوبی داشته است. بویژه مسعود رضایی داور بخش تاریخ انقلاب و فتنه از رشد کیفیت مستندها خبر داده بود.

وی با اشاره به نظر داوران اضافه کرد: داوران جشنواره از بخش مستندهای بین الملل نیز رضایت داشتند و درباره آثار بخش نقد درون گفتمانی و اقتصاد مقاومتی نظرشان این بود که باید به سمت سوژه های بدیع و جدیدتر رفت.

بامروت نژاد در ادامه اظهار کرد: همچنین در بخش داستانی هم سطح کارها در حدی چشم گیر بود که آثار به سه بخش کوتاه، بلند و نیمه بلند تقسیم شدند چون حجم فیلم های داستانی بسیار زیاد بود و ترتیبی چیده شد تا حق کسی ضایع نشود.

وی همچنین از تنها بخش باقی مانده برای داوری ها سخن گفت و بیان کرد: داوری بخش برنامه های تلویزیونی نیز تا پنجشنبه و قبل از روز اختتامیه پایان خواهد یافت.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار بیان کرد: با توجه به حجم آثار برگزیده انشاء الله بتوانیم بعد از جشنواره اکرانی برای برگزیده ها فراهم کنیم.

وی در پایان با اشاره به رونمایی از ترانه جدید حامد زمانی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار اعلام کرد: در مراسم اختتامیه که جمعه 19 دی ماه ساعت 18:30 برگزار خواهد شد حامد زمانی قطعه جدید خود را که به مناسبت این رویداد آماده کرده است؛ خواهد خواند. این قطعه با موضوع رویش های هنری بعد از فتنه 88 تنظیم شده و شعر آن را خود حامد زمانی سروده است.

 

مهر

اخبار مرتبط