پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حجت الاسلام پناهیان: مسئولیت شهردزفول بسان نهالستانی است که میتواند نقش ملی منطقه ای و جهانی ایفاکند.

به گزارش دزمهراب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا پناهیان در نشست  روحانیان ، مسئولان هیات ها وفعالان فرهنگی  جوان  دزفول که در نهادامامت جمعه دزفول  برگزارشد گفت: دزفول یکی از شهرهای استثایی کشور با مردمانی با هوش  وبا استعداد ، خوش سابقه  در جهاد و معنویت  ودارای علمای بزرگی است که  تاریخ بر جسته ای دراین شهرستان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود: امروز هم دزفول نخبگان موثری از جمله آقایان خسرو پناه و بهجت پور دارند که مسئولیت های کلانی در کشور بعهده گرفته اند لذا این  شهررا میتوان از منظر ذخایر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نگاه کرد.

این خطیب توانابا اشاره به اینکه دزفول با مختصات خاص خود می تواند بعنوان یک ذخیره برای کشورتلقی شود اظهار کرد: مسئولیت شهردزفول  بسان نهالستانی است که میتواند نقش ملی ، منطقه ای و جهانی ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه امروز جهان بخصوص بعضی از کشورهای منطقه تشنه ی برخی از معارف اسلامی است گفت: فعالان مذهبی این شهرستان توانایی ایجاد و راه اندازی  بعضی از کانونهای فرهنگی در خارج ازکشور را میتوانند بعهده گیرند چرا که امروز جهان متوجه  انقلاب اسلامی  ایران است .

این خطیب توانا به جوانانن  وفعالان فرهنگی این شهرستان تاکید کرد: با معنویتی که در شهرستان دزفول  وجود دارد  باید برای حل  برخی از مشکلات همت گماشت و با برادران دینی خود رابطه ای صمیمی  فداکارانه داشت و با بکار گیری از  ابزارهای تخصصی  و ونیروهای متخصص راه را برای تقویت دین و معنویت ، بهبود ساختار فرهنگی کشور و بخصوص تربیت نیروبرای آموزش وپرورش  هموارساخت.

در این نشست که حجج اسلام شیخ محمد وشیخ عزیز انصاری ، حسین عبداللهی ونیز نمازی وتعدادی از طلاب نیز حضور داشتند برخی از فعالان فرهنگی شهرستان دزفول  پرسش های خودر ا پیرامون مسائل مختلف فرهنگی  با حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در میان گذاشتند.

همچنین پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین علیرضا  پناهیان برادر ولایت مدار مداح حاج مهدی تدینی اشعار زیبایی را در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) را قرائت کرد.

مجد دز

1

2 3

اخبار مرتبط