پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حجه الاسلام قاضی دزفولی:بزرگی گناه سران فتنه با آب زمزم هم پاک نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی در خطبه های امروز نماز جمعه باآرزوی قبولی عزاداری ها و عرض ارادت های مردم نسبت به ساحت مقدس اهل بیت(علیهم السلام) در ماه های محرم وصفر وghazi.majdedez5-176x121 تشکر از مبلغین ،وعاظ و مداحان مقیم و غیرمقیم در دزفول  گفت : همه بایدمواظب باشیم که شیطان این سرمایه اندوخته شده در این دوماه را از دست ما نرباید . امیدواریم باتوجه به تصمیماتی که اتخاذ شده است ، جلوی فرصت طلبی افراد سود جو و برهم زننده امنیت اخلاقی شهرستان با کمک مسئولین و اتحاد مردم گرفته شود .

خطیب جمعه دزفول شروع ماه ربیع الاول و هجرت پیامبراسلام از مکه به مدینه که مبداء تاریخ اسلام قرار گرفته است را گرامیداشته و افزود : مولی متقیان امام علی (ع) در شب لیله المبیت با خوابیدن در بستر پیامبر(ص) در شب هجرت ، جان خود را تقدیم درخت نوپای اسلام کرد که البته مشیت الهی بر زنده بودن ایشان تعلق گرفت .

“امام جمعه دزفول” ۱۷ دیماه سالروز توطئه استعمار به دست عوامل رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۱۴ را یادآور شده و تصریح کرد : این توطئه دشمن هم اکنون در سطح جهان به شیوه هایی جدید و تازه سعی در منحرف نمودن جوامع دینی از مسیر اصلی خود دارد که لازم است مسئولین و خانواده ها، با برداشتن موانع ازدواج جوانها و کاستن از توقعات ، ضمن جلوگیری از کاهش سن ازدواج ،موجبات ترویج بی عفتی در اجتماع را برطرف کنند.

ایشان قیام مردم و علمای شهر قم در روز ۱۹ دی ماه را مبداء و منشاء شروع قیام های مردم در سراسر کشور و در نهایت سرنگونی رژیم طاغوت دانسته و افزود : در این روز علما درس خود را تعطیل کرده و طلاب نیز در بیوت مراجع تجمع نمودند .بازاریان به تبعیت از روحانیت مغازه های خود بستند به گونه ای که قم در واکنش به حرکت مذبوحانه ساواک در انتشار مقاله توهین آمیز به امام خمینی(ره) و مبانی دینی یکپارچه قیام شد . این حرکت به حدی برای رژیم گران آمد که با اعزام نیرو از تهران و کشته و زخمی شدن خیل عظیمی از مردم شهید پرور  قم پایان یافت .

“رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول” با محکوم نمودن رواج برخی زمزمه های منتشره در نشریات مبنی بر تطهیر از سران فتنه۸۸ گفت : برخی در تلاشند این جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه را به سوء تفاهم تعبیر کنند در صورتی که گناه سران فتنه آنچنان بزرگ است که با آب زمزم نیز پاک نخواهد شد .

ایشان فتنه جدید مطرودین نظام را حمله و هجوم به روشنگران و رسوا کنندگان فتنه دانسته و افزود :مردم بیدار و هوشیارند و خداوند بواسطه بصیرت و حضور در صحنه آنها اجازه نخواهد داد فتنه گران به اهداف خود دست یافته و بدون شک در برابر اسلام و رهبری ناکام خواهند ماند.

“قاضی دزفولی” با تقدیر از مصوبه مجلس بر الزام دولت به غنی سازی ۶۰ درصد و اقدام دولت بر نصب نسل جدیدسانتریفیوژها گفت :پیام این حرکت دولت و مجلس ممنوعیت زیاده خواهی های دشمن است چرا که ایران با اعمال فشار از حق خود کوتاه نمیامده و بصیرت ،صبر و استقامت در مقابل دشمن میوه شیرین پیروزی را در پی خواهد داشت .

“امام جمعه دزفول” بااشاره به مراسم تودیع و معارفه شهردار دزفول در هفته گذشته و تشکر مجدد از زحمات “مهندس دوایی فر” ،شهردار جدید دزفول را از مدیران موفق و برتر استانی و کشور دانسته و افزود: همه باید به مجموعه شهرداری کمک کنند چرا که همه از خدمات این نهاد عمومی بهرمند هستند و در مقابل شهرداری و پرسنل آن نیز باید خود را در قبال وظایف محوله نسبت به مردم متعهد بدانند .

ایشان توجه شهردار به مسئله ترافیک،استفاده مطلوب از ساحل دز،ارتقای سطح خدمات شهری،توجه به معماری و مبلمان شهری ،اخذ عوارض وفق مقررات ، فضای سبز و همچنین اولویت بندی و کارشناسی پروژه های ناتمام را به عنوان انتظارات جدی از شهردار محترم مطرح نمود .

ایشان همچنین تصریح کرد : لازم است که برای هر پروژه یک پیوست فرهنگی تهیه شود که هرگاه مثلاً یک پارک را برای مردم می سازیم هجمه افراد ضدفرهنگ و لاابالی عرصه را برای استفاده عموم جامعه تنگ نسازد و شاید ایجاد  معاونت فرهنگی در شهرداری دزفول به این قضیه سامان دهد.

امام جمعه دزفول در پایان به ابراز نارضایتی برخی شهروندان از وضعیت بهداشت و خدمات دهی بیمارستان بزرگ دزفول اشاره نمود و از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواست جهت جذب رضایت عمومی به دغدغه های مردم بیشتر توجه کنند.

خطیب جمعه دزفول در خطبه نخست نماز به موضوع تولی و تبری در شعار توحید و مرزبندی زندگی باتوجه به توصیه های دین با تکیه بر سیره زندگی امام رضا(ع) پرداخت

اخبار مرتبط