پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حرکت کاروان هوادار پرسپولیس در دزفول

در پی پیروزی تیم پرسپولیس تهران مقابل حریف سنتی خود استقلال در شهرآورد 79 پایتخت ، هواداران این تیم در دزفول کاروان فوتبالی به راه انداختند.

ب دقایقی پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال  تهران ، صدها جوان و نوجوان موتورسوار درحالی که پرچم قرمز رنگ پرسپولیس را با خود حمل می کردند ، در خیابان های دزفول به حرکت در آمدند. این جوانان پر شور که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شد با بوق زدن های پیاپی به صورت کاروان در خیابانهای مرکزی شهر دزفول به حرکت در آمده و به طرفداری از تیم پرسپولیس شعار دادند.

حرکت کاروان فوتبال دوست هوادار پرسپولیس در تقاطع مرکزی شهر دزفول در چهار راه شریعتی موجب ایجاد ترافیک سنگین خودروها گردید.

جوانان و نوجوانان هوادار تیم پرسپولیس که به صورت کاروان موتورسوار و نیز کاروان خودرویی با پارچه نوشته های قرمز رنگ پرسپولیس در این شهر به حرکت در آمده همچنین اقدام به پرتاب فشفشه و ترقه در طول مسیر کردند.

ماموران انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت در تقاطع اصلی چهار راه شریعتی و خیابانهای مرکزی شهر دزفول مستقر شده و تردد کاروان های موتور سوار را کنترل می کنند.

تیم پرسپولیس تهران در دیداری جذاب و دیدنی مقابل حریف سنتی خود در هفتاد و نهمین شهر آورد پایتخت به پیروزی 2 بر 1 دست پیدا کرد

ایرنا

اخبار مرتبط