پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

خادمان حرم امام رضا (ع) همراه با پرچم متبرک آستان مقدس رضوی از بیماران دزفول عیادت کردند + تصاویر

دزمهراب : در خجسته سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و  ولایت خادمان حرم مطهر  امام رضا (ع) امام رئوف با در دست داشتن پرچم متبرک آستان قدس رضوی از بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول عیادت کردند.

به گزارش دزمهراب خادمان حرم رضوی روز چهارشنبه در حالیکه پرچم متبرک آستان مقدس آن حضرت را در دست داشتند با حضور در بیمارستان بزرگ شهرستان دزفول ضمن دلجویی از بیماران بستری برای شفای آنان دعا کردند.
بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول  ضمن استقبال از خادمان آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام  و تبرک شدن با پرچم متبرک آن حضرت عشق و ارادت خود را نسبت به ائمه اطهار (ع) و امام هشتم شیعیان ابراز داشتند.
خادمان حضرت امام رضا (ع) در بیمارستان بزرگ دزفول همچنین مورد استقبال پرستاران  و پزشکان مستقر در این بیمارستان قرار گرفتند.
خادم حرم مطهر امام رضا علیه السلام  همچنین با حضور در منزل شهیدان عبدالکریم و فاطمه دوستانی ، شهید علی اردلان همچنین شهید علی شریفی پرچم متبرک آن حضرت را در اختیار خانواده معظم این شهدا قرار دادند.
خانواده معظم شهدا در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی به خاطر توفیقی که نصیب آنان شده برای شفای بیماران دعا کردند.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی  امام جمعه محترم دزفول نیز در دیدار دو تن از خادمان امام رضا(ع) گفت : حضور خادمان حرم رضوی در دزفول توفیق بزرگی برای شهر دارالمومنین به واسطه وجود بارگاه متبرک حضرت سبزقبا(ع) برادر امام رضا (ع) در دزفول می باشد.

منبع ایرنا

اخبار مرتبط