پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

در مورد آقای رحیمی اولین کسانی که موضع گرفتند همین دولتی ها بودند

به گزارش دزمهراب یکشنبه شب چهارمین گردهمایی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در سالن سردار سوداگر دزفول برگزار گردید.

در این نشست ابتدا سردار رئوفی نژاد فرمانده سابق  لشکرهفت ولی عصر (عج) سپاه ضمن خوشامدگویی به تمامی میهمانان یادآور شدند: محور  وموضوع این نشست ها شهدا و ولایت می باشد و این گردهمایی ها در شهرهای دیگر نیز برگزار میگردد.

IMG-20150125-WA0041

در ادامه محمدحسین صفارهرندی مهمان ویژه این مراسم گفتند: بنده به شما تبریک عرض میکنم به دلیل اینکه توانسته اید سالانه یکبار به دور هم جمع شوید.

مشاور فرمانده کل سپاه ، سپاه رانهالی تمثیل کردند و افزودند: امام نهالی کاشتند به نام سپاه و حال بخواهیم یا نخواهیم این نهال بزرگ شده است و اثرات خود را حتی در منطقه ، در کشورهایی مثل عراق و سوریه  نشان داده است که مانع سقوط آنها شده است.

IMG-20150125-WA0045

وی ادامه داد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این نهالی که مثال زدم در بهار گل میداد و در زمستان اسباب دردسر بود گاهی میشکست و باید ترمیم میشد.

دکتر صفار هرندی همچنین در خصوص اشتباهات در نظام گفتند: امام هم فرموده ما هم یکجاهایی اشتباه کرده ایم و یا رهبری که مثلا در مورد توقف کاهش رشد جمعیت که بایستی جلوی آن گرفته میشد هرچند وظیفه مسئولان آماری کشور بوده است. پس اگر جایی خطایی را مشاهده کردیم هشدار دهیم.

ایشان اذعان نمودند: ما در جلسه ایی خصوصی خدمت آقا رسیدیم و ایشان به تقوای جمعی تاکید داشتند، تقوای جمعی یعنی اینکه فقط سلامت جامعه هم مهم میباشد.

مشاور فرمانده کل سپاه همچنین در خصوص اشتباهات دولت نهم گفتند: ما وقتی ناروایی هایی می دیدیم به دولت تذکر می دادیم ودر مورد آقای رحیمی اولین کسانی که موضع گرفتند همین دولتی ها بودند و سوال است چرا گروهی از کسی که به نظام شمشیر کشیده و در مفسده فرو رفته ابراز برائت نکردند.

دکتر صفارهرندی همچنین گفتند: آن بذری که امام کاشت الان با رهنمودهای ولی فقیه به ثمردهی خود رسیده و زمانی که سپاه ضربات خودش را زده است بعضی ها از داخل دارند به آن طعنه می زنند.

IMG-20150125-WA0038

مشاور فرمانده کل سپاه گفتند: ما با یک دوره سخت دست به گریبان هستیم نه اینکه قبلا سخت نبوده هر دوره ایی سختی خود را دارد ولی الان برخی کسانی که با ما آمده اند در خصوص اصل راه تردید پیدا کرده اند.

وی ادامه داد:  متاسفانه افرادی در گوش بزرگان نظام حرف هایی می زنند که برخی مسئولان را وسوسه میکنند و هنوز برای من حجت نشده است که چهره هایی که د رفتنه چهره ی بدی گرفتند سران اصلی فتنه گر هستند و دلیل این حرفم صحبت آقاست که گفتند سران اصلی فتنه در خارج از مرزهای ایران هستند ولی بعضی از ماها راه را گم کرده ایم.

دکتر صفار هرندی در پایان گفتند: از این به بعد دو خط هستند که در تقابل یکدیگرند یکی از این خط ها کسانی اند که می گویند راه امام ادامه دارد و جا نزدند هرچند که راه سخت است.

در بخشی دیگر از برنامه سردار کوچک رئیس ستاد تدوین عملکرد لشکر  هفت ولیعصر (عج) به عملکرد این ستاد پرداختند و گفتند: طی دوسال با 545 نفر از رزمندگان مصاحبه کرده ایم که حاصل تدوین عملیت های فتح المبین، بیت المقدس، رمضان و والفجر بوده است.

IMG-20150125-WA0040

پخش کلیپ  و تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس که در تدوین عملیات های لشکر همکاری کرده اند از دیگر بخش های  این نشست بود.

IMG-20150125-WA0046

IMG-20150125-WA0044

اخبار مرتبط