پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دزفول عنوان اول را در خصوص امنیت در استان کسب کرده است

به گزارش دزمهراب سرهنگ احمد چنداز در تجمع مردمی نه دی که در مسجد ساکیان برگزار شد گفت: نیروی انتظامی دزفول عنوان اول را در خصوص امنیت در استان کسب کرده که ناشی از کمتر شدن جرائم در دزفول است.

در این مراسم ابتدا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول طی سخنانی به تشریح اقدامات اخیر نیروی انتظامی پرداختند.
جناب سرهنگ چنداز در خصوص مسئله گروگان گیری گفت : حدود 20 روز پیش دکتر فانی که به آرایشگاه رفته بود هنگام خروج 3 نفر که خود را مأمور معرفی کردند ایشان را همراهی و به منطقه ایی ناشناس می برند. بعد از سه روز با خانواده دکتر تماس می گیرند و درخواست 600 سکه طلا میکنند. تا دو روز باز خبری نیست و دوباره تماس میگیرند که این نشانه عجله نداشتن این گروه بوده است. به هر حال نیروی انتظامی مکان گروگان گیرها را شناسایی میکند و طی عملیاتی شبانه به مخفیگاه آنها که غاری در منطقه ایی صعب العبور در بخش الوار گرمسیری بوده و سردسته آنها نیز مال آن منطقه بوده است، نیروی انتظامی عملیات خود را انجام می دهد طی عملیات گروگان گیرها متوجه حضور مأموران میشوند و سریع به همراه دکتر فرار میکنند که همان شب دو نفر دستگیر و صبح روز بعد دکتر را اطراف آن منطقه پیدا میکنند و مدتی بعد نفر سوم نیز دستگیر میشود و آخرین نفر را در تحت تعقیب است.
وی در بخش دیگر از سخنانش افزود: بخش مانیتورینگ نیروی انتظامی با همکاری شهرداری و شورای شهر بهره برداری شده و دزفول به عنوان دومین شهر مجهز به این فناوری در استان می باشد این فناوری  باعث میشود امنیت در شهر مختص به حضور نیروها به صورت حضوری نباشد.
وی در پایان گفتند: نیروی انتظامی دزفول عنوان اول را در خصوص امنیت در استان کسب کرده است که ناشی از کمتر شدن جرائم در دزفول است.

HdhjIMG-20150101-WA0001

اخبار مرتبط