پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دشمن از تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر به هراس افتاده است

139304131657498143137023

” حجت الاسلام و المسلمین “سیدمحمدعلی قاضی دزفولی”  در نماز وحدت آفرین جمعه دزفول  ضمن دعوت  به رعایت تقوای الهی، عاشورا را نقطه عطف تاریخ اسلام بلکه بشریت توصیف کرد و افزود: عاشورا فرصت بی نظیر در اختیار شیعه است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده و آنرا مایه تدین و سبب ایجاد تمدن دینی قرار دهد.

ایشان  با بیان اینکه پیامبر(ص) اسلام را تأسیس و امام حسین(ع) با خون خود آنرا استمرار بخشید، تصریح کرد: اگر قیام امام حسین(ع) نبود امروز جز پوسته ای از اسلام باقی نمی ماند و امام حسین(ع) با شهادتش اسلام ناب محمدی(ص) را به ارمغان آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را شهید امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: هیئات عزاداری باید نماز اول وقت و جماعت را اقامه کنند و با انحرافات در عزاداری ها برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی، فتنه ۸۸ را یادآور شد و گفت: در فتنه ۸۸، اتفاق تلخی برای کشور افتاد و آنرا تا لبه پرتگاه پیش برد ولی با بصیرت مردم بزرگ ایران، ناکام ماند، تهدیدات تبدیل به فرصت شد و از دل آن ۹ دی بیرون آمد.

وی با اشاره به اکران ۲ فیلم با رویکرد حمایت از فتنه ۸۸ در جشنواره فیلم آمریکا  و با تاکید بر اینکه هنوز پرونده فتنه ۸۸ بسته نشده است افزود: دشمن از هر فرصتی برای بازنگه داشتن فتنه ۸۸ استفاده کرده و به سراغ فتنه گران رفته و حامیان آنها همچنان مشغول هستند که باید مردم بصیر ایران مراقب باشند.

امام جمعه دزفول، اسیدپاشی در اصفهان را یکی از فتنه های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن از تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر به هراس افتاده و بدنبال اجرایی نشدن آن هستند.

حجت الاسلام  والمسلمین قاضی به سوء استفاده رسانه های بیگانه از افراط و تفریط در این زمینه اشاره کرد و هشدار داد:عده ای در راستای اهداف دشمنان اسلام گام برداشته و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نوعی خشونت طلبی در جامعه بیان می کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول،  ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سرلوحه حرکت استکبار ستیزی ملت ایران برای جهانیان دانست و گفت:۱۳ آبان یوم الله است و برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی گفت: مجامع بین المللی این بار نیز در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس سکوت کردند.

امام جمعه دزفول در خاتمه به پیروزی راهبردی ارتش عراق علیه تروریست های داعش اشاره کرد و گفت:اگر ائتلاف ضد داعش صداقت داشته و قصد نابودی گروهک جنایتکار داعش را دارد دو میلیون جوان داوطلب عراقی آماده نبرد با داعش را تجهیز کند.

خطیب نماز جمعه دزفول  بر رعایت اخلاق و منش حسینی در مجالس سوگواری تاکید کرد و از برگزاری آیین عزاداری هیات متحده دزفول در عصر روز شنبه دهم آبان ماه در میدان امام (ره) خبر داد و از سوگواران حسینی خواست در قالب هیات متحده حسینی دزفول در این آیین عزاداری شرکت کنند.

مجد دز

اخبار مرتبط