پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دیدارمدیرکل جدید صداوسیمای خوزستان بانماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول+عکس

روز جمعه بنا به دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز خوزستان “جناب آقای رحیمی “با هیئت همراه در محل دفتر نهاد امامت جمعه دزفول حضور به هم رسانده به دغدغه ها و انتظارات “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ” ودیگر مدیران ارشد شهرستان گوش فرادادند.

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” در ابتدای این جلسه با ارائه توضیحی پیرامون نحوه و چگونگی تاسیس رادیوشهری دزفول بانقل یک خاطره گفت:پس از جنگ موضوع انتقال رادیوشهری دزفول برزبانها افتاده و استان پیگیر این صدای مردمی به مرکز بود . حضرت آیت الله قاضی دزفولی –امام جمعه فقید دزفول- در جلسه ای با حضرت آیت الله خامنه ای(رئیس جمهوروقت) گلایه مردم را از این تصمیم مطرح کردند و حضرت آقا ضمن تاکیدبر ماندگاری این رسانه در دزفول در پاسخ گفتند : دزفول از نظر استعداد نیروی فرهنگی و تولیدات رسانه ای یک شهر منحصر به فرد است . هم شاعر دارد هم ادیب و هم نخبه در سایر زمینه ها لذا می توانهد رادیو را در تولید تامین کند .

“امام جمعه دزفول در ادامه افزود : نظر ما نیز استفاده بیشتر از این ظرفیت های موجود در دزفول است لذا بسیاری از برنامه های تولیدی در دزفول چون که با حضور شخصیت های بومی ملی حوزی و دانشگاهی ضبط می شود قابل استفاده در صدای مرکز خوزستان هم می باشد .

“رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول” با اشاره به شورای فرهنگ عمومی برتر دزفول و عضویت دائم رئیس رادیو دزفول در آن و همچنین انسجام شایسته مدیران شهری ، موقعیت جغرافیایی این شهرستان را از این حیث که منطقه شمالی محل اسکان عشایربختیاری و در جنوب متصل به اقوام عرب است را امتیازی ویژه برای این شهرستان برشمرد که این فرهنگ های مختلف در رفت آمدهای چندین ساله با مردم اصیل دزفول بدون هیچ گونه تنش و اختلافی زیسته اند .لذا مردم شهرستان انتظار دارند در مصاحبه های ضبط شده توسط سیمای مرکز به هویت اصلی و اصیل مردم دزفول توجه شود .

ایشان همچنین حضور بیش از ۳۲هزار دانشجو و وجود مراکز متعدد علمی دولتی ،نیمه دولتی،آزاد و غیرانتفاعی را در زمینه پزشکی ،صنعت و کشاورزی و علوم انسانی را از دیگر نقاط قوت و پتانسیل های این شهرستان دانست که متاسفانه از چشم مدیران استانی مغفوا مانده و می تواند محور خیلی از برنامه های تولیدی در مرکز خوزستان را تشکیل دهد .

“امام جمعه دزفول” با تاکیدبر توجه مدیرصداو سیمای خوزستان به تقویت رادیوشهری دزفول تصریح کرد : دزفول توان داشتن سیمای مقاومت را نیز دارا بوده است که ما حتی طرح مقدماتی و زیرساخت های آن را پیش بینی کرده ایم که اگر مجوز آن اعطا شود در اولین فرصت برای شروع کار اقدام خواهیم کرد .

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی در پایان با اشاره به توقع مردم دزفول برای داشتن سهم بیشتری از پخش صداوسمای خوزستان از عدم انتشار اخبار متعدد این شهرستان در حوزه های گوناگون ،کیفیت گزارش ها گلایه کرده و اضافه نمود : به طور مثال مرکز مهدویت دزفول که زیرنظر نهادامامت جمعه دزفول اداره می شود رتبه برتر را نظر برنامه و فعالیت در سطح استان دارد لکن این انعکاسی از فعالیت های در سیمای خوزستان مشاهده نمی شود .

در ادامه این جلسه مهندس احسانی فرماندار ویژه دزفول با اشاره به محل دکل صداو سیما ومشکلات ناشی از محل آن برای مرزهوایی فرودگاه ،باتوجه به تخصیص محلی جدید آمادگی کامل مدیریت شهری دزفول را برای جابجایی آن قبل از فصل بارندگی اعلام کرد .

“احسانی نیا” همچنین از جشن ۸۰۰۰نفری دهه کرامت در محل پارک رعنا با پوشش خبری رادیو دزفول خبر داده و تاکید کرد : با توجه به پوشش این ردایو از شهرهای اندیمشک و شوش ، این رسانه توانسته است عاملی برا ی وحدت هرچه بیشتر شهرهای شمالی استان بوده و امیدواریم با تقویت دکل پوشش امواج به نقاط بیشتری را در برگیرد .

“حجت الاسلام ابوهلال ” دادستان دزفول نیز در این جلسه با اشاره ای کوتاه به جمعیت نیم میلیونی و توانمندی های اقتصادی ،کشاورزی ، فرهنگی و اعتقادی بر نقش رسانه برای آگاهی بخش مردم از آسیب های اجتماعی ، برخی تبلیغات عوام فریبانه ای سوی شرکت ها و ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد .

در این جلسه “آقای مقدسیان” رئیس رادیوشهری دزفول،سرهنگ محتشمی راد فرمانده سپاه دزفول نیز حضور داشتند .

sedavsimakhozestan00003

مجددز

اخبار مرتبط