پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

راهپیمایی 22 بهمن معیاری است برای پشتیبانی مردم از انقلاب و نظامشان+ تشریح برنامه ها

به گزارش دزمهراب، سرهنگ محتشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، صبح امروز چهارشنبه در نشستی خبری به تشریح برنامه های دهه فجر ناحیه های مقاومت بسیج این شهرستان در بهمن ماه امسال پرداخت.

جناب سرهنگ محتشمی با تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دلایل حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اول حضور در راهپیمایی ها به معنی یک جنگ بدون خون ریزی است و دوم تمام فعالیتها و حضور مردم در مناسبت هایی ازجمله 22 بهمن رصد می شود و به عبارتی معیاری است برای پشتیبانی مردم از انقلاب و نظامشان.

IMG-20150128-WA0012

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول اهم برنامه های دهه فجر را اینگونه عنوان کردند و افزودند: برنامه ها از 10 بهمن با پیاده روی خانواده که با مشارکت دستگاه های مختلف روز جمعه 8 صبح در پارک دولت برگزار می گردد و همچنین محفل انس با پیشکسوتان همراه خانواده هایشان نیز در همین تاریخ داریم.

وی ادامه داد: رژه موتور سواران بسیجی در 12 بهمن از پایگاه وحدتی تا گلزار شهیدآباد و دیدار با امام جمعه محترم توسط بسیج ادارات از برنامه های روز نخست دهه فجر است.

سرهنگ محتشمی در بحث مسابقات ورزشی نیز خاطر نشان کردند: دوچرخه سواری در تاریخ 16 بهمن ، مسابقات بومی محلی و نیز پایگاه بسیج مسابقاتی از جمله تفنگ بادی، طناب کشی، تنیس روی میز، اردوی یک روزه و کوهنوردی را نیز انشاءالله خواهند داشت.

ایشان همچنین اضافه کردند: غبارروبی از مزار شهدا در 16 بهمن و اجرای چندین یادواره در سطح شهرستان از جمله یادواره پایگاه میثم با محوریت شهید سوداگر را داریم که از تمام همشهریان دعوت به عمل می آید.

وی تصریح کرد: اجرای جشنواره بومی محلی در منطقه شهیون در 24 بهمن، انجام ویزیت رایگان و اعزام پزشک متخصص به منطقه محروم در روستای دهنوباقر پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول همچنین بیان کرد: برگزاری نمایشگاه با رویکرد آسیب های ماهواره در آستانه سبزقبا، برگزاری جشن انقلاب در مکان هایی از جمله فرهنگ سرای مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان از جمله برنامه ها می باشد.

وی اضافه کرد: اعزام راویان انقلاب به مدارس توسط بسیج دانش آموزی و اجرای مسابقه نقاشی در پارک خانواده، برگزاری مسابقات قرآنی در حرم مطهر حضرت سبزقبا و اجرای سرود بین پایگاه ها در برنامه داریم.

IMG-20150128-WA0016

سرهنگ محتشمی ادامه داد: نشست هیئت امناء و ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه ها در 23 بهمن در ناحیه مقاومت بسیج و نیز نشست معتمدان و بزرگان طوایف در نقاط مختلف شهرستان از جمله غرب دزفول در شهر میانرود نیز خواهیم داشت و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی و نهایتاً نورافشانی را در شب پیروزی انقلاب خواهیم داشت.

در این نشست نیز همچنین آقای گل پیچی دبیر ستاد یادواره میثاق با شهیدان مبارز آیه های قرآنی پیام سردار رشید را مبنی بر برپایی سالانه این مراسم عنوان کرد و افزود: این یادواره با گرامی داشت شهیدان عبدالحسین سبحانی، عزیز صفری، حسن هرمزی، صفائی دزفولی و دانش در تاریخ 16 بهمن ساعت 9 صبح و با سخنرانی دکتر سنگری برگزار میگردد.

در پایان این نشست جناب سرهنگ محتشمی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دزفول به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اخبار مرتبط