پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

راه اندازی دو موکب دزفول در کربلا به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش دزمهراب حجه الاسلام والمسلمین قاضی در جلسه هماهنگی راه اندازی مواکب شهرستان دزفول در کربلای معلی بمناسبت نیمه شعبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان در ماه رجب المرجب و تبریک حلول ماه شعبان گفت: برقراری موکب در کربلا می تواند زمینه مناسبی برای انجام کار فرهنگی و احداث حسینیه باشد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مواکب دزفول در روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه شعبان در کربلا ایجاد خواهد شد تصریح کرد: انشاء الله این مواکب در ایام شعبانیه پذیرای حدود روزانه ۱۰۰۰ نفر از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

حجه الاسلام والمسلمین قاضی با تأکید بر اینکه مجوز ایجاد ۲ موکب به شهرستان دزفول داده شده است اظهار کرد: مواکب این شهرستان تحت عنوان موکب خدام الحسین(ع)- ایران- دزفول و موکب خدام ابالفضل العباس(ع)- ایران- دزفول در کربلا راه اندازی خواهد شد.

حجه الاسلام والمسلمین قاضی با تأکید بر اینکه مکان مواکب در مقابل مقام صاحب الزمان(عج) است افزود: با مسئول کل مواکب عراق و مسئول مقام صاحب الزمان(عج) مذاکراتی صورت گرفته و هماهنگی های لازم برای راه اندازی مواکب انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دزفول با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز موکبی به همین مناسبت در کربلا ایجاد شده بود خاطر نشان کرد: انشاء الله امسال با یاری خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات گذشته بتوان خدمات شایانی به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه داد.

یکی از اعضای حاضر در جلسه نیز با اشاره به اینکه کارها باید تفکیک شوند گفت: تشکیل کمیته های مالی، اجرایی و تدارکاتی برای ارائه خدمات مناسب به زائرین اباعبد الله الحسین(ع) لازم و ضروری به نظر می رسد.

مجد دز

hamahangemokebkarbala00004hamahangemokebkarbala00006

hamahangemokebkarbala00003 hamahangemokebkarbala00002

اخبار مرتبط