پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

رحیمی‌ درنشست‌ شورای مسکن‌ مهردزفول:در خدمت‌ به‌ مردم‌ کسی‌ مانند احمدی‌ نژاد یافت‎ نمی‎شود.

نشست شورای مسکن مهر دزفول با حضور ˈمحمدرضا رحیمیˈمعاون اول رییس جمهوری و ˈعلی نیکزادˈ وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد.

ˈمحمدرضا رحیمیˈ عصر سه شنبه در همایش واگذاری هشت هزار واحد مسکن مهر استان خوزستان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: مدیران و مسؤولان بسیاری عاشق خدمت به 00000000000000000000000000000مردم هستند اما هیچ کس مانند احمدی نژاد نمی شود.

وی با اشاره به فعالیت های دولت خدمتگزار عدالت محور افزود: دولت نهم و دهم در همه امور پیشتاز بوده اما در بحث مسکن مهر حرف اول را می زند؛ به گونه ای که در زمان خلقت بشر تا به حال هیچ دولتی به این گستردگی فعالیت ارائه نداده و مشکلات مردم را حل نکرده است.

رحیمی افزود: امروز هشت هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان افتتاح شد و افتتاح یک میلیون و 500 هزار واحد دیگر به دولت یازدهم و دکتر روحانی سپرده شد که در مرحله پیشرفت 70 تا 80 درصدی هستند.

وی با بیان اینکه دولت 120 هزار میلیارد تومان در زمینه وام مسکن هزینه کرده است، افزود: با تمام مزاحمت های صورت گرفته و سنگ اندازی های دشمنان داخلی و خارجی، دولت نهم و دهم در همه امور پیشتاز بوده است.

رحیمی گفت: غرب به بهانه انرژی هسته ای با شدیدترین تحریم ها سعی در متوقف کردن فعالیت های دولت داشت اما با تلاش روز افزون دکتر احمدی نژاد و مسؤولان لایق، این امر محقق نشد.
وی گفت: دولت احمدی نژاد با فعالیت های صورت گرفته در جهان پیشتاز است.
معاون اول رییس جمهوری که وزیر راه و شهرسازی، وی را همراهی می کرد، روز سه شنبه در رأس هیأتی به استان خوزستان سفر کرد.
در این سفر یکروزه چند طرح مهم مسکن مهر و پروژه های مهم بندری درخوزستان افتتاح شد.

رحیمی همچنین در دومین همایش بین المللی صنایع تکمیلی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر حضور یافت.

ایرنا

اخبار مرتبط