پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

سازش گران فلسطینی با سازش با اسراییل بدترین خیانت را به مقاومت می کنند

حجت الاسلام ‘ سید محمد علی قاضی دزفولی ’ در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی (ع) افزود: مذاکرات سازش نه تنها مشکل فلسطین را حل نمی کند بلکه در راستای تامین منافع 000000000000000000اسراییل خواهد بود.
وی گفت: سازش گران فلسطینی با سازش با اسراییل بدترین خیانت را به مقاومت می کنند زیرا شکست اسراییل در جنگ های هشت و ۳۳ روزه نشان از استیصال این رژیم در برابر مسلمانان دارد.
امام جمعه دزفول با اشاره به ظلم ۶۵ ساله رژیم جعلی اسراییل به مردم مظلوم فلسطین افزود: روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل (ره) و رزمایش عظیم مسلمانان در برابر دشمن است.
وی اظهار داشت: اسراییل حل مشکل آوارگان فلسطینی را به خارج از مرزهای این کشور ارجاع داده و اعلام کرده که بیت المقدس فقط پایتخت اسراییل است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به یهودی سازی غزه توسط اسراییل افزود: جمعیت یهودی این شهر دو برابر شده است.
وی گفت: ملت شریف ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین حماسه سیاسی دیگری رقم زد.
امام جمعه دزفول روز جهانی قدس را روز آگاهی بخشی مسلمانان نسبت به عملکرد حکام دست نشانده دانست و افزود: این روز موجب اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان می شود و استکبار از این موضوع هراس دارد.
وی اظهار داشت: مسلمانان جهان به رغم تلاش استکبار برای فراموشی مساله فلسطین در روز جهانی قدس هم صدا ندای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر داده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان اشاره کرد و افزود: اختلاف نظر در تحلیل ها نباید موجب کدورت میان دانشجویان شود.
وی ۱۲ مرداد روز تنفیذ حکم رییس جمهوری را یادآور شد و گفت: آمریکای جنایتکار بار دیگر دشمنی خود را در آستانه آغاز به کار رییس جمهوری منتخب با اعمال تحریم های جدید نشان داد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اعمال این تحریم ها را عقده گشایی غرب در برابر حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات دانست و افزود: این تحریم ها نیز تاثیری بر اراده استوار مردم ایران نخواهد داشت.
وی در خصوص قضایای مصر گفت: این کشور با وجود موج بیداری اسلامی شاهد جریان دردآوری است و امید است که این جریان ها به تکرار اشتباهات گذشته منتهی نشود.
امام جمعه دزفول ۱۷ مردار روز خبرنگار را یادآور شد و افزود: محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در این روز توسط گروه طالبان در کشور افغانستان به شهادت رسید.
وی با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان امام خمینی و ۴۵ متری همزمان با عید سعید فطر گفت: امید است قطار توسعه شهر دزفول همچون گذشته به پیش رود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی از شهروندان خواست در نماز عید سعید فطر در مصلی امام علی (ع) با شکوه هر چه تمام تر حضور یابند.
وی برگزاری آیین های معنوی شب های قدر در دزفول در مساجد و اماکن مقدس را یادآور شد و در ادامه از عملکرد صداو سیمای مرکز خوزستان در خصوص پوشش مراسم تقدیر از سید محمد موسوی والیبالیست دزفولی عضو تیم ملی در این شهر انتقاد کرد.
امام جمعه دزفول با اشاره به افزایش مصرف آب و برق با توجه به گرمای هوا از شهروندان خواست در مصرف صرفه جویی کنند تا همگان از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

دزنا

اخبار مرتبط