پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

ساعت کار ادارات استان خوزستان تغییر یافت / تعطیلی پنج شنبه ها لغو شد

به گزارش دزمهراب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ساعت کاری تمام دستگاه‌ها و موسسات را در نیمه دوم سال اعلام کرد.

علی عماد اظهارکرد: با استناد به تصویب‌نامه هیات وزیران ساعات کار در کلیه دستگاه‌ها و موسسات از پنجم مهرماه برای اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود: براساس این بخش‌نامه ساعت شروع کار اداری در استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 14:30 و روزهای پنج‌شنبه 7:30 تا 13:30 است.

عماد تصریح‌کرد: همچنین ‌ساعت حضور کارکنان بانک‌ها در محل کار 7 صبح و ساعت شروع ارایه خدمات بانکی به مشتریان ساعت 7:30 دقیقه تعیین شده است.

وی عنوان‌کرد:‌ ساعت شروع و پایان کلاس‌های درس نیز در اوقات صبح و بعدازظهر با نظر مسوولان سازمان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تعیین خواهد شد.

عماد ادامه‌داد: ساعت شروع کار در شرکت‌هایی که مجاز به تعطیل روز پنج‌شنبه هستند همانند سایر دستگاه‌های اجرایی استان و با رعایت ساعت کار مقرر در هفته خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: ساعت شروع و پایان کار در واحدهای تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و موسسات درمانی با رعایت مقررات مربوطه براساس شرایط کار از سوی دستگاه‌ها و مسوولان مربوطه تعیین و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ ساعت کار مشاغل سخت و زیان‌آور و سایر موارد قانونی همچنان به قوت خود باقی است.

خوزنیوز

اخبار مرتبط