پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

سرهنگ الهامی: استفاده از سلاح غیرمجاز برایمان تبدیل به معضلی شده است

به گزارش دزمهراب پیش از ظهر امروز نشستی بین دانشجویان دانشگاه پیام نور و فرماندهی نیروی انتظامی دزفول در این دانشگاه و با حضور دانشجویان و اساتید برگزار شد.

فرماندهی نیروی انتظامی دزفول در این نشست گفت: امنیت مقوله ی بسیار پیچیده ایی است که با حضور و مشارکت اقشار و نهادهای مختلف محقق میشود و پلیس یک حلقه از این حلقه های متعدد است که بناست این امنیت ایجاد شده را پایدار بکند.

IMG_8465

سرهنگ علی الهامی افزود: سازمان نیروی انتظامی در چشم انداز وجودی خود این راپیش بینی کرده که با همه ی نهادهای اجتماعی در بحث تامین امنیت و نظم یک تعامل و خوب و نزدیک داشته باشد، که جامعه دانشجویان یکی از آن جامعه هدف ماست.

وی همچنین بیان کرد: بعد از فاجعه منا جهان اسلام در شوک فرو رفت و دقیق نمیداسنت چه باید بکند و با یک روشنگری حضرت آقا جهان اسلام بیدار شد و این افتخاری است برای ما که در چنین نظامی و زیر سایه ی چنین رهبری بصیر و آگاه هستیم.

فرماندهی نیروی انتظامی دزفول با بیان اینکه مطالعاتی در خصوص فرهنگ و قومیت های شهرستان داشته است، گفت: استفاده از سلاح های غیرمجاز در عروسی ها و عزاها، برای ما تبدیل به یک معضل شده است و بنده در این چند روز بسیار درگیر این موضوع بوده ام.

سرهنگ الهامی افزود: واقعیت این است که استفاده از سلاح خیلی گسترده و ما یک اهرم هستیم و باید نهادهای دیگر با خود همگام بکنیم این را نیز بدانید ما مطمئناً از بسیج و نیروهای مردمی ارتباط و انجام کار میدهیم ولی از نظر من باید پا را فراتر گذاشت و فرهنگ اسفاده نکردن از سلاح را در خانواده ها گسترش داد.

وی به بحث حضور ومعامله معتادین به صورت آشکار در شهرها و شهرک های اطراف دزفول اشاره داشت و گفت: ما برنامه هایی برای برخورد با این بی نظمی ها در جامعه داریم چرا که معتقد هستیم وجود اینها ویترین شهر را به هم میزنند و کلانتری هایی همچون کلانتری میانرود منابع اطلاعاتی و تجسس فعال و سپس برخورد و جمع آوری صورت بگیرد.

سرهنگ علی الهامی در بخش دیگری از صحبت هایش به پلیس جرائم اینترنتی پرداخت و گفت: برای این موضوع پلیسی به نام فتا پیش بینی شده و افراد پلیس فتا دوره های آن رفته و دارای تجهیزات به روزی می باشند و راه ارتباطی با پلیس فتا شماره 197 میباشد.

فرماندهی نیروی انتظامی دزفول در پایان اشاره ایی به معظلات شهرک مدرس داشت و اذعان داشت: فرماندهی نیروی انتظامی دزفول از گذشته دغدغه هایی برای این شهرک داشته است و در حال حاضر تذکراتی به کلانتری 13 برای رسیدگی بیشتر داده میشود و انشاءالله مسئولین را مجاب به ایجاد کلانتریی برای این منطقه کردیم.

پخش کلیپی در خصوص سبک زندگی و تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی دزفول از دیگر بخش های این نشست بود.

IMG_8461 IMG_8457IMG_8476

اخبار مرتبط