پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

سفرنامه عروسکی دارا و سارا در کانون پرورش فکری دزفول رونمایی شد

مسوول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودک ونوجوان دزفولگفت:در این فعالیت ضمن طراحی و دوخت لباسهای محلی دزفول برای عروسکهای ملی ، کارتهایی با تصاویر زیبا از مکانهای دیدنی ، تاریخی و مذهبی و ضرب المثلهای دزفول تهیه و در بسته هایی به همراه عروسکها در اختیار اعضا قرار گرفت.
سعید گل گل افزود:در این برنامه که در پارک رعنای دزفول برگزار شد توسط عروسکهای دارا و سارا سوالاتی از دانش آموزان و اعضای کانون پرسیده شد .
وی گفت:دانش آموزان دزفولی در این برنامه با میراث فرهنگی آشنا شدند و وظایف آنها در قبال حفظو نگهداری از میراث فرهنگی به آنها گوشزد شد.
مسوول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودک ونوجوان دزفول گفت: برگزاری کارگاه نقاشی روی سفال با موضوع دیدنیهای شهر من دزفول توسط دانش اموزان دبستان دخترانه معرف پور ،برگزاری کارگاه رنگ آمیزی طرح پل قدیم با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان دبستان پسرانه فرهنگیان و برپایی نمایشگاه عکس از محیط زیست و آثار تاریخی دزفول از جمله برنامه های هفته کودک بود.
گل گل دیگر برنامه های هفته کودک در دزفول را پرتاب نمادین موشکهای آبی و آموزش استفاده بهینه از مواد و بازیافت ،جشنواره بازی های محلی ، نمایشگاه آثار سفالگری اعضای کانون به نفع کودکان بیماری های خاص.

80857588-5015207

ایرنا

اخبار مرتبط