پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

طرح «حجاب برتر مدارس» در ۱۱۰ مدرسه دزفول

دزمهراب: مسئول اجرایی طرح «حجاب مدارس» دزفول گفت: طرح «حجاب مدارس» در ۸۵ مدرسه از دزفول و ۲۵ مدرسه از سردشت و شهیون اجرا شد.

نشست مشترک مسئولان اجرایی طرح حجاب مدارس دزفول با رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان امروز برگزار شد.

حجت اسلام والمسلمین سید محمد علی قاضی با بیان لزوم توجه به مسئله حجاب اظهار داشت: در ترویج معروف، نباید فقط از حربه فیزیکی استفاده کرد بلکه باید از انجام کار فرهنگی در پیشبرد اهداف کمک گرفت.

وی گفت: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید از طرح فرهنگی حجاب در مدارس دزفول حمایت کنند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: ازهرگونه حمایتی دراجرای امور فرهنگی دریغ نکرده و با تمام توان برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه پشتیبانی می‌کنیم.

وی افزود: انبیا الهی و بزرگان تشیع و آیات و روایات متعددی بر لزوم توجه به حجاب تاکید کرده‌اند و توجه به توسعه مفهوم حجاب به عنوان وجه تمایز جامعه از دیگر جواع بشری لازم است به صورت ویزه توسط دستگاهای فرهنگی و اجتماعی مورد تاکید و اهتمام قرار گیرد.

علی پرتوی‌پور در این نشست عنوان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ حجاب در سنین پایین در مدارس دخترانه دزفول به اجرا رسیده است.

وی گفت: این طرح در 85 مدرسه از دزفول و 25 مدرسه از سردشت و شهیون اجرایی شده و البته در یکی دیگر از شهرهای خوزستان نیز اجرا شده است.

مسئول اجرایی طرح حجاب مدارس دزفول عنوان کرد: این بسته‌ها شامل 30 پوستر است که در مراسم صبحگاهی مدارس خوانده می‌شوند و هرکدام به مدت یک هفته در معرض دید دانش آموزان در بنری که به این منظور تهیه شده قرار می‌گیرند و در آخر سال تحصیلی در قالب نمایشگاهی در مدرسه نمایش داده می‌شود.

تسنیم

اخبار مرتبط