پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

طرح پایش سلامت کارکنان/جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه

به گزارش دزمهراب دکتر هوشنگ مکتبی از اجرای شدن طرح پایش سلامت کارکنان در این واحد خبر داد.

معاون اداری و مالی واحد دزفول” گفت: در این طرح که ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی اجرا گردید، آزمایش های لازم به منظور بررسی و پایش سلامت کارکنان این واحد دانشگاهی از قبیل نمونه گیری میزان چربی و قند خون، کبد، کم خونی، تست تیروئید، پرستات و ادرار برای کلیه کارکنان شرکت کننده اجرا گردید._MG_05451111

هوشنگ مکتبی” با اعلام اینکه این اولین مرحله از طرح چکاب سلامت کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد دزفول می باشد، از اجرای هر 6 ماه یکبار طرح پایش سلامت در این دانشگاه خبر داد.

وی” گفت: در مرحله اول این طرح 250 نفر از کارکنان شرکت نمودند که در نتیجه آن از وقوع 61 مورد بیماری حاد با اقدامات بموقع جلوگیری شد، چند تن از کارکنان نیز که بیماری فشار خون، کبد چرب یا دیابت داشتند شناسایی و برای طی ادامه مراحل درمان به پزشک معرفی شدند.

مکتبی” با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، بررسی میزان سلامت کارکنان، انجام پیشگیری و درمان می باشد، از تشکیل پرونده سلامت برای همکاران نیز خبر داد.

در پایان دکتر هوشنگ مکتبی” با ذکر این جمله که “جامعه سالم در گرو فرزند و خانواده سالم است” اظهار امیدواری کرد، که این امر بزودی برای اعضای خانواده های کارکنان نیز اجرا خواهد شد.

*دومین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

دومین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور دکتر ناصر سراج خرمی رئیس، دکتر هوشنگ مکتبی معاون اداری مالی و دکتر مهدی قناد دزفولی مدیر ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی، همچنین محمد سبزواری رئیس و مسؤلین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش دزمهراب ؛ در این جلسه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، مسائل مربوط به امور شاهد و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

سراج خرمی رئیس واحد دزفول، ضمن ابراز محبت و ارادت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از پتانسیل بالای علمی و پژوهشی دانشگاه و توانایی ارائه خدمات به این خانواده ها بویژه در امور مشاوره ای سخن به میان آورد.

از جمله مسائل و موارد بررسی شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

–         اختصاص سهمیه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت شرکت در اردوهای زیارتی به مشهد مقدس از طرف دانشگاه

–         برگزاری اردوهای علمی، سیاحتی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر از طرف بنیاد شهید

–         فراهم آوردن تمهیدات لازم در نرم افزار آموزشی دانشگاه جهت تسریع و تسهیل در دسترسی به اطلاعات کارنامه ای دانشجویان شاهد

–         فراهم آوردن زمینه لازم جهت پرداخت شهریه دانشجویان شاهد به روش پرداخت الکترونیکی

–         در نظر گرفتن امتیاز فرهنگی برای اساتیدی که در امر تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر همکاری دارند

در پایان محمد سبزواری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول از مساعدت های همه جانبه “دکتر سراج خرمی” و “امین رضا امینی نژاد” تقدیر و به رسم سپاس هدایایی تقدیم نمودند.

IMG_3778

شایان ذکر است دکتر سراج خرمی به رسم ادب و ارادت به شهدا و خانواده های این عزیزان هدیه خود را به یکی از مزدوجین شاهد تقدیم نمود.

 

اخبار مرتبط