پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عدم حضور برخی مسئولین درمراسم ۹ دی جای تاسف دارد/ ارشاد و فرمانداری مغازه نیست که طبق میل افراد اداره شود / مسئولین اجرایی درحوزه دین دخالت نکنند

به گزارش دزمهراب چهارشنبه شب در مسجد ساکیان  تجمع نیروهای انقلابی و مذهبی شهر جهت بزرگداشت 9 دی و بررسی علت عدم حضور بعضی از مسئولین در مراسم 9 دی دزفول برگزار گردید.

حضرت حجه الاسلام والمسلمین سبط شیخ انصاری با مقدمه ی وظیفه داشتن هر شخص گفتند: همان طور که نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت را دارد وظیفه روحانیت تبلیغ و ترویج دین است و یکی از وظایف عالم دینی تذکر برای دفاع از ارزش های دینی و ملی است.
وی در ادامه روز 9 دی را یوم الله عنوان کردند و گفتند: در این روز مردم دو وظیفه خود یعنی تولی و تبری را به زیبایی هر چه تمام تر انجام دادند.
حاج آقا سبط شیخ انصاری گفتند: عدم حضور برخی از مسئولین در مراسم شب گذشته جای تاسف دارد. مسئولینی که در تجمع کذایی رودبند شرکت کردن در مراسم مهم 9 دی شرکت نکردن این جای هیچ توجیهی ندارد و این با هدفی خاص است.
وی در ادامه افزودند: اگر دانشگاهی در دزفول شخصی خاصی را دعوت و آن شخص صحبت هایی خاص بزند و امروز رئیس قوه قضائیه خلاف آن صحبت ها را بزند باید به آن توجه کنیم.
این عالم دینی گفتند: مسئولین هیچگاه صحبت امام را فراموش نکنند که فرمودند به نگویید رهبر به من بگویید خادم. خدمات اداره هایی مثل ارشاد و فرمانداری باید خدمت به مردم در راستای اهداف انقلابی و دینی باشد.
ایشان دیگر مشکلات شهر را عادی شدن گناه که ناشی از توجه نکردن به مسئله تولی تبری است و همچنین بر پا نشدن نمازجماعت در ادارات به هر دلیلی و نیز جمع آوری تابلوهای عفاف و حجاب در ادارات بیان کردند.
حجه الاسلام والمسلمین سبط شیخ انصاری در پایان گریزی هم برپایی همایش رقص آواز در دانشگاه هنر تهران هم داشتند و گفتند: برپایی این همایشو دادن 50 درصد برای شرکت در آن و همچنین شهرداری دزفول ۲۰۰ میلیون تومان صرف آب نمای موزیکال کرده اگر دقت نشود با پخش موسیقی های هنجار شکن این خدمت تبدیل به وسیله گناه می شود.IMG-20150101-WA0008 IMG-20150101-WA0006 IMG-20150101-WA0001 IMG-20150101-WA0002

اخبار مرتبط