پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عزاداری سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ” مجد دز” ”بهزاد جولایی” مسئول هیئت رزمندگان و عاشقان ثارالله دزفول در گفتگو با این پایگاه از برگزاری مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در روز های ۸،۹ و ۱۰ شهریور ماه به مدت سه شب در حرم مطهر سبزقبا خبر داد.

“جولایی” بیان داشت : این مراسم در راستای گرامیداشت سالروز شهادت امام ششم شیعیان و در مقابله با جنگ نرم و اقدامات وهابیت تکفیری که به شدت با این امام همام به مقابله برخاسته ، بر ما شیعیان لازم است تا مراسم عزاداری رییس مذهب جعفری را به شایستگی برگزار نماییم ؛به همین مناسبت مراسم عزاداری در حرم سبزقبا ساعت ۲۱:۳۰ با تلاوت قرآن آغاز ، با پخش کلیپ نماهنگ و شعر خوانی ادامه و پس از آن با سخنرانی و نوحه سرایی خاتمه خواهد یافت .

وی از سخنرانی امام جمعه ی دزفول ” حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” درشب اول و”حجت الاسلام علی فاتحی” از اصفهان در شب های دوم و سوم خبر داد.

لازم به ذکر است که مداحان عزاداری سالروز شهادت موسس شیعه ی جعفری آقایان کوثری ، رسالتی و حاج رضا پوررکنی خواهند بود .

ایشان با دعوت از عموم مردم برای برگزاری با شکوه عزاداری ششمین امام شیعیان ،خاطر نشان ساخت که در روز شهادت نیز ساعت ۹ صبح مراسم عزاداری در حرم سیزقبا همراه با مداحی و سینه زنی با حضور حاج مهدی تدینی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط