پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عموهای فیتیله،گرانتر از همیشه/خرید بلیط 22 هزارتومان برای نشستن برروی نیمکتهای بتنی،زیرسقف آسمان ورزشگاه نیمه ساخته مجدیان

یکی از پرطرفدارترین برنامه های کودک، برنامه ” فیتیله جمعه تعطیله” است که سابقه چندین ساله در پخش از شبکه دو سیما دارد. عموهای فیتیله روز جمعه چندین ساعت برنامه نه فقط برای کودکان بلکه به لطف کودک سالاری امروزه یک توفیق اجباری برای همه خانواده است. و انصافا برنامه های شاد و متنوعی دارند.

به گزارش سرویس اجتماعی دزفول امروز: یکی از پرطرفدارترین برنامه های کودک، برنامه ” فیتیله جمعه تعطیله” است که سابقه چندین ساله در پخش از شبکه دو سیما دارد. عموهای فیتیله روز جمعه چندین ساعت برنامه نه فقط برای کودکان بلکه به لطف کودک سالاری امروزه یک توفیق اجباری برای همه خانواده است. و انصافا برنامه های شاد و متنوعی دارند.

تا امروز دیدن عموهای فیتیله بسیار کم خرج بود یعنی روز جمعه در منزل، تحت موقعیت دلخواه و شرایط دمایی به اختیار با خرج چند دکمه کنترل تلویزیون به راحتی هر چه تمامتر می توانستیم این عموها را دید و در عین تماشا به سرو رایگان اغذیه منزل هم مبادرت کرد.

اما با حضور این عزیزان با تیم همراه در دزفول، دیدن عموهای فیتیله قدری متفاوت بود. برای دیدن این هنرمندان، خانواده ها مجبور به پرداخت هزینه بلیط به قیمت 22 هزار تومان برای نشستن بر روی نیمکتهای بتنی، زیر سقف آسمان ورزشگاه نیمه ساخته مجدیان شدند. هزینه ذکر شده برای هر فرد بالای 4 سال در نظر گرفته شده که برای خانواده ها بسیار گران بود و به همین خاطر بسیاری از سکوهای ورزشگاه خالی ماند.

وقتی برای کودکان برنامه تدارک دیده می شود باید تدارکات به گونه ای باشد که توام مالی خانواده ها  در نظر گرفته شود، به کودکانی فکر کنید که بسیار علاقمند به شرکت در این مراسم بودند ولی قدرت مالی تهیه بلیط ورودی را نداشتند. بهتر است مسئولین مدعو در این موارد بیشتر دقت کنند.

از حواشی این برنامه که بگذریم، عموهای فیتیله ای با اجرای برنامه های متنوع و شاد باعث ایجاد شور و نشاط در کودکان و خانواده های حاضر شدند.

n00019534-b

دزفول امروز

اخبار مرتبط