پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عکس های اولین نماز جمعه دزفول (به مناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول به مناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی گفت : ۵مرداد روز تاریخی برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

ایشان افزود : به فرموده حق تعالی از جمله نشانه های حکومت صالحان اقامه نماز است و فقط نماز جمعه است که با تمکن صالحان اقامه می شود چرا که سایر نمازها در زمان غیر حکومت صالحان نیز خوانده می شود .

امام جمعه دزفول نماز جمعه را مایه همدلی ،وحدت و همبستگی هر شهر دانسته و اضافه نمود :در نماز جمعه علاوه بر توصیه مردم به رعایت تقوی الهی ، درباره مشکلات و فتنه های روز مردم روشنگری و بصیرت دهی صورت می گیرد که این آگاهی بخشی بهترین سلاح برای مقابله با ترفندها و دسیسه های دشمن است .

ایشان با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه در شهرستان دزفول به امامت آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفولی با اخذ اذن امام خمینی (ره) گفت : اولین نماز جمعه دزفول به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز ایران با حضور پرشور مردم ،علما و مسئولین برگزار شد به گونه ای که جهت محل نماز کلوپ ورزشی شهید رجایی انتخاب گردید.

ghazinamaz-jome.avalin.dezfol1ghazinamaz-jome.avalin.dezfol2ghazinamaz-jome.avalin.dezfol4ghazinamaz-jome.avalin.dezfol5ghazinamaz-jome.avalin.dezfol6ghazinamaz-jome.avalin.dezfol7ghazinamaz-jome.avalin.dezfol31

 

 

 

منبع : مجد دز

اخبار مرتبط