پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

قدرت نمایی در برابر قانون با سیلی محکم قانون همراه است

بعد از شلوغی ها و اقدامات غیرقانونی که اوایل هفته و نیز بصورت خفیف در روز های گذشته توسط عده ای فرصت طلب ایجاد شد، موجی از اعتراض و نگرانی را در بین آحاد اقشار مختلف مردم دزفول را بوجود آورد؛ مردم شهرستان دزفول باورشان نمی شد شهر انقلابی و شهیدپرورشان روزی اینگونه خوراک خبری رسانه های معاند شود و عده ای آرامش و امنیت شهر را برهم بزنند.امروز همشهریان منتظر اقدام مقتدارانه مسئولان با قانون ستیزان هستند.

مردم نکات زیر را به خوبی واقفند:

۱ – اعتراض به یک سریال که گفته می شد به تعدادی از هموطنان و نیز همشهریان اهانت نموده است ، محکوم است. و تفرقه در وحدت مردم و دامن زدن به مسائل قومی سیاست دشمنان این آب و خاک است.

۲ – آگاهان و مردم فهیم بختیاری تا دیدند عده ای قصد سوءاستفاده از این اعتراض را دارند و قصدشان حرمت شکنی است بلافاصله اعلام برائت از هنجارشکنان کردند و اعلام کردند که این روش ما نیست و بختیاری اصیل بری از این حرکات است ، ما برای انقلاب اسلامی خود و برای کشورمان جوان داده ایم  و ولایتی بوده و هستیم، ما بزرگ شده این شهریم و هرگز اجازه به عده ای فرصت طلب و نفوذی نمی دهیم که اعتبار دیارمان را لکه دار کنند.

۳ – عده ای از فضای بوجود آمده عقده گشایی نموده و اقداماتی هنجارشکن انجام دادند، از روز جمعه حرکات در دزفول دیگر برای یک سریال نبود چرا که مسئولین اعلام کردند که صدای اعتراض به رسانه ملی رسیده است. برخی ها گفتند باید از فضای بوجود آمده بیشترین استفاده را کرد و خواسته های دیگر را نیز طرح کرد همان سیاست معروف”فشار از پایین ، چانه زنی از بالا”. فضا احساسی شد و عده ای سنگ بدست بدنبال حقی می گشتند که فکر می کردند برباد رفته است و برای گرفتنش به سراغ اموال مردمی رفتند که اصلا در جریان این بازیها نبودند ،آنان گفتند “تا تنور گرم است نان خود را بپزند”! . حال که تیرشان به سنگ خورده می گویند : ما اعتراضی کردیم و تمام شد؛ اما پاسخ نمی دهند آیا برای این اعتراض باید افراد دیگری تاوان پس بدهند؟! “گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری”.

۴ – هرکس پرطاووس خواهد،جور هندوستان کشد.این یک اصل است که قدرت نمایی در برابر قانون با سیلی و تازیانه محکم مجریان قانون همراه خواهد بود و این را باید قانون شکن بداند که می داند! اقتدار را باید به قانون شکن نشان داد ! وقتی قانون است ، بی قانونی چرا؟ وقتی مجاری قانونی جهت بیان خواسته موجود است چرا سنگ باید گرفت؟! اگر قرارست جواب “های” ،”هو” باشد،دیگر سنگی روی سنگ بند نمی شود .

۵ – نیروی انتظامی از جمله نهادهایی بود که در این چند روز بیشترین تلاش و زحمات شبانه روز را محتمل شد تا امنیت و آرامش را در شهرستان بوجود آورد. شکستن اقتدار این نیرو یعنی شکستن امنیت و آرامش مردم، نیروی انتظامی نشان داد در برقراری نظم با کسی تعارف و بده بستان  ندارد، مردم امروز در یک کلام می گویند: “نیروی انتظامی تشکر تشکر” . نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام است.

۶ – نهادهای امنیتی – سربازان گمنام امام زمان- نیز همچنان در تلاشند تا با شناسایی عوامل پشت پرده و خط دهنده راه را بر سوءاستفاده دشمن ببندند. بر تلاش شبانه و روز این عزیزان درود می فرستیم.

۷ – بسیجیان و سپاهیان نیز در این حوادث هوشیارانه عمل کردند ، نیاز است فعالیتهای فرهنگی و سیاسی خود را در برخی از مناطق محروم بیشتر و پررنگتر از گذشته نمایند.

۸ –  راه ها در این جا به دستگاه قضایی رسیده است ، قانون شکنان در محضر قانون قرار گرفته اند، اینجا آخر راه است . اینجاست که باید قیام کننده بر علیه قانون از قانون شکنی که کرده پشیمان شود و برای دیگرانی که در فکرشان ادامه راه این قانون شکنان را طراحی می کنند ، درس عبرتی باشد. این روزها دستگاه قضایی دزفول در فشار است ، ضمن حمایت از دستگاه قضایی به همه قضات این پرونده عرض خسته نباشی داریم ، یقینا قضات انقلابی دیارمان به خوبی می دانند که این چند روز بر مردم شهرمان چه گذشته است .اقشار مختلف و بصیر مردم شهرستان حامی دستگاه قضایی هستند و مصرانه می خواهند تا با قانون شکنان اخیر، قاطعانه و سریعا برخورد کنند.

نکته آخر و نتیجه: وحدت نیاز اساسی کشور و شهرمان است. امروز همه باید با هم باشیم و دست در دست هم کشور ودیار خویش را آباد سازیم. دشمن هراس دارد تا”ما” نشویم. اطاعت از قانون سفارش همیشه رهبر معظم انقلاب است و هر سخن و حرکتی که به وحدتمان ضربه وارد کند یقینا به ضررمان و خیانت به نظام و مردم است که باید حذر کرد.

4433221166778899

انصارحزب الله شهرستان دزفول

۳۰بهمن

اخبار مرتبط