پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:بررسی برجام در مجلس یک ضرورت انکارناپذیر است/نیروی انتظامی باقاطعیت بازورگیران برخوردکند

به گزارش دزمهراب  آئین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز ۱۳ شهریور ۹۴ با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایت مدار دزفول  به امامت حجت الاسلام والمسلمین “سید محمد علی قاضی” امام جمعه دزفول ودر مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزارشد.

تجلیل از نیروی انتظامی وتاکید بر برخورد قاطع با زورگیران درسطح شهر

خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه های نماز، ضمن دعوت خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی  با تجلیل از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و نظم و انظباط  گفت: متاسفانه هر روز گزارشاتی از زورگیری در سطح شهر گزارش می شود که موجب نگرانی است.

فضای ناامنی موجب ایجاد ناامنی است

 امام جمعه دزفول  فضای ناامنی را موجب ایجاد ناامنی دانست و اظهار کرد: قدرت نیروی انتظامی آنقدر زیاد است که با چند آدم معدود که اقدام به ایجاد ناامنی می کنند، برخورد کند.

 فرماندار ویژه دزفول بعنوان رئیس شورای تامین امنیت شهرستان دزفول چاره اندیشی کند

حجت السلام والمسلمین قاضی  از فرماندار ویژه دزفول بعنوان رئیس شورای تامین امنیت شهرستان دزفول خواستار چاره اندیشی در مورد زورگیری در دزفول شد و تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با زورگیران برخورد و دستگیر کند و اگر لازم شد آنها را در شهر بچرخانند.

انتقاد شدید از رواج برخی منکرات در حاشیه رودخانه دز

خطیب جمعه دزفول با انتقاد شدید از رواج برخی منکرات در حاشیه رودخانه دز، بیان کرد: عده ای بدون واهمه در حاشیه رودخانه دز مرتکب منکرات شده و امنیت اخلاقی جامعه را با تهدید مواجه می کنند.

امام جمعه دزفول تاکیدکرد:اگر احساس کنیم مسئولین کاری برای برخورد با افراد فاسد در حاشیه رودخانه دزانجام  نمی دهند از مردم می خواهند کمک کنند و در چارچوب های تعیین شده جلوی این افراد را به کمک مسوولان بگیرند.

بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی یک ضرورت انکارناپذیر است

حجت الاسلام والمسلمین قاضی در بخشی دیگر از خطبه های نماز به تبیین توافق هسته ای وبررسی برجام پرداخت وگفت: بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی یک ضرورت انکارناپذیر است

امام جمعه دزفول افزود:همانگونه که کنگره آمریکا در بررسی و اظهار رأی در مورد برجام مشغول است در مجلس شورای اسلامی نیز باید برجام مورد بررسی قرار گیرد و نمایندگان ملت نظر خود را درباره آن بیان کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین  قاضی  تصریح کرد: باید از ظرفیت تمام نهادها و دستگاه های مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی به بررسی برجام پرداخته و بر اساس آنچه مصلحت کشور است تصمیمی جامع در راستای مصالح کشور گرفته شود.

 مسئولین کشور باید پاسخ اظهارنظرهای مقامات امریکائی را بدهند

امام جمعه دزفول با گوشزد کردن مسئولین کشور نسبت به اظهار نظرهای مقامات آمریکایی، اظهارکرد: وقتی آمریکایی ها می گویند که می خواهند چارچوب تحریم ها را حفظ کنند مسئولین کشور باید پاسخ آنها بدهند.

 خواست ما برداشته شدن تمام تحریم های ظالمانه است

خطیب جمعه دزفول ادامه داد: اگر می خواستیم چارچوب تحریم ها حفظ شود، چه نیازی به مذاکره بود. خواست ما برداشته شدن تمام این تحریم های ظالمانه است.

 برخی نشریات داخلی بدنبال زمینه سازی در افکار عمومی برای نفوذ اقتصادی آمریکا در ایران هستند

امام جمعه دزفول، مذاکرات ایران با آمریکا را منحصر در موضوع هسته ای خواند و با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه مراوده اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آمریکا ندارد، مسئولین کشور را نسبت به نفوذ آمریکا برحذر داشت و افزود: برخی نشریات داخلی بدنبال زمینه سازی در افکار عمومی برای نفوذ اقتصادی آمریکا در ایران هستند که باید جلوی آن گرفته شود.

اقتصاد مقاومتی  تنها راه حل گره گشایی مشکلات اقتصادی کشوراست

امام جمعه دزفول  اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل گره گشایی مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دشمن قصد دارد در ۱۰ سال آینده بر اساس تحریم ها به اسم مسائل اقتصادی در کشور نفوذ فرهنگی کند.

باید کشور از قید تک محصولی نفت نجات یابد

حجت الاسلام والمسلمین  قاضی، دهه آینده کشور را دهه اقتصاد دانست و ابراز کرد: باید کشور از قید تک محصولی نفت نجات یافته، در زمینه تولید به وضعیت قابل قبول رسیده، صادرات غیرنفتی افزایش و نسبت به تجارت، صنعت و کشاورزی توجه ویژه شود.

تقدیر از پدافند هوایی دزفول

امام جمعه دزفول  همچنین با تقدیر از پدافند هوایی دزفول، پدافند هوایی را پاسداران امنیت آسمان کشور خواند و گفت: آسمان امن کشور ما آسمانی است که به دلیل داشتن امنیت بیشترین تردد را دارد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخورد با هرگونه تهدیدی گفت: پدافند هوایی مانند دیگر صنایع دفاعی پیشرفت های بسیاری داشته است.

 تجلیل از شهیدان آیت الله قدوسی  وسرتیپ وحید دستجردی

سالروز شهادت آیت ا… قدوسی دادستان کل انقلاب و سرتیپ وحید دستجردی به دست منافقان دیگر مناسبت هایی بود که امام جمعه دزفول آنها را یادآور شد و ضمن گرامیداشت آن شهیدان اظهار کرد:۲۳ ذی القعده روز زیارت امام رضا (ع) است که باید قدر زیارت امام هشتم شیعیان را که نصیب ایرانیان شده را دانست.

 جنایات رژیم معدوم پهلوی درروز۱۷ شهریور

حجت الاسلام والمسلمین  قاضی با یادآوری جنایت هولناک رژیک پهلوی در  ۱۷ شهریورماه که منجر به کشته شدن صدها تظاهرکننده در آن روز شد، اظهار کرد: رژیم پهلوی قصد داشت با این جنایات در مردم خوف ایجاد کند تا مردم مجبور به عقب نشینی شوند ولی این امر نه تنها مردم را نترساند بلکه با صدایی راسخ تر در صحنه حضور یافتند و تا نابودی رژیم پهلوی از انقلاب دفاع کردند.

درمبارزه با بی سوادی غفلت نشود

امام جمعه دزفول به روز جهانی مبارزه با بی سوادی اشاره کرد و با مهم خواندن این روز، مبارزه با بی سوادی را یک مبارزه مستمر دانست و گفت: اگر دولت نسبت به مبارزه با بی سوادی در جامعه غفلت کند دوباره بی سوادی در جامعه افزایش می یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول  ادامه داد: بی سوادی به عنوان یکی از مولفه های فقر فرهنگی باید مورد توجه همه مسئولین قرار گرفته و با تمام توان با بی سوادی در جامعه مبارزه کرد.

مجد دز

namaz94.6.1300001 namaz94.6.1300002

اخبار مرتبط