پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراسم تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین در دزفول + تصاویر

جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین دزفول برگزار شد.

در این جشنواره که در سالن  نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزارگردید. ، سروان گل آرا جانشین  فرماندهی  این ناحیه  در سخنانی گفت : تمام برنامه ریزی دشمن بر اینست که تربیت اسلامی را از جامعه اسلامی ما بردارد و صالحین اگر خوب اجرا شود تمام این برنامه های دشمن را خنثی خواهد کرد .،

وی همچنین  افزود : هدف نهایی شجره طیبه صالحین تربیت نسلی اعتقادی  و انقلابی می باشد و اهمیت بیشتر موضوع آنجائی است که بسیج و سپاه متولی امر صالحین شده است .

گل آرا در ادامه تاکید کرد : ما اگر بر فرض در  ۱۰ سال آینده بتوانیم نسلی اعتقادی و انقلابی تحویل جامعه دهیم، می توانیم در پیشگاه عظمای ولایت و در پیشگاه شهدا روسفید باشیم .

حجت الاسلام  والمسلمین محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه شهر دزفول نیز در سخنانی در جمع برترین های شجره طیبه صالحین  گفت : طرح شجره طیبه صالحین بزرگترین طرح تربیتی است که در کشور در حال اجراست  و دارای سه رکن مسجد ، حوزه و روحانیت و بسیج است ،

امام جمعه دزفول  در بخش دیگر سخنانش به تشریح  شرایط یک امر به معروف و نهی از منکر موفق پرداخته  و در ادامه  افزود : موقعیت شناسی یکی از عوامل موفقیت در این امر است یعنی انسان باید بداند که کجا و در چه شرایطی سخنش را بگوید که اثر بیشتری داشته باشد .

امام جمعه شهر دزفول اظهار داشت : یکی دیگر از عوامل موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر ، اولویت بندی است ، یعنی ببینیم کدام روش را بکار ببریم با کدام روش امر کنیم و با کدام روش نهی کنیم .

در قسمت دیگری از این مراسم آقای حاج حسن آراسته به اجرای شعری عاشورائی  پرداخت که حاضران در این مجلس را به شدت تحت تاثیر قرار داد و اشک را از دیدگان همه جاری ساخت .

در پایان این مراسم از برترین های شجره طیبه صالحین  ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد .

برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-5 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-7 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-11 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-12 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-22 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-33 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-58 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-62 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-67 برترین-های-شجره-طیبین-صالحین-دزفول-76 گل اراسیاسیون

اخبار مرتبط