پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراسم تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز شنبه+پخش زنده

بهزاد جولایی گفت : تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز شنبه 7محرم  تحت عنوان هیات عزاداران متحده حسینی در میدان امام خمینی دزفول برگزار می شود.
وی ادامه داد:بناست این برنامه که از ساعت 3 بعدازظهر آغاز می‎شود؛به صورت زنده از شبکه استانی سیمای خوزستان و سایر شبکه‎های متصل به آن از جمله شبکه یک،2 و پرس تی وی با توجه به کیفیت آن پخش شود.
مدیر اجرایی کمیته هفت محرم دزفول تصریح کرد:طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در این برنامه 2 ساعته شش مداح به نام‎های حاج حبیب لطفی خلف،محمد ابراهیمی زاد،محسن شریفیان،محمد الیاسی،حبیب آهونمدی و فرامرزی از هیات‎های مختلف دزفول به اجرای برنامه،مدیحه‎سرایی و عزاداری می‎پردازند.
جولایی همچنین تاکید کرد:چون این برنامه به وحدت و یکپارچگی نهادهای مردمی و دولتی نیاز دارد؛از اهمیت بالایی برخوردار است و باید هماهنگی بین این 2 نهاد برای اجرای هر چه بهتر این برنامه به نمایش گذاشته شود.کلیه رسانه‎ها نیز در این مدت نقش و وظیفه مهمی برای اطلاع رسانی و تهییج مردم در جهت اجرای هر چه بهتر این تجمع بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که ستاد محرم دزفول با مدیرت امام جمعه دزفول و سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته است و یکی از کمیته‎های آن،کمیته هفت محرم است.اعضای کمیته هفت محرم هم شامل رییس شورای هیات‎های مذهبی شهرستان،کانون مداحان،نماینده فرماندار،نماینده امام جمعه،سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری و چند نهاد و ارگان دیگر است.

منبع : دز ان ان

اخبار مرتبط