پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراسم تقدیر از فعالان عرصه پژوهش در دانشگاه جندی شاپور

23 آذر ماه 1392 و همزمان با آغاز هفته پژوهش مراسم تقدیر و تشکر از فعالان عرصه پژوهش دردانشگاه جندی  شاپور دزفول برگزار گردید

در ابتدا دکتر آخوندعلی با خیر مقدم به شرح اقدامات پژوهشی انجام گرفته در دانشگاه و جایگاه پژوهش در عرصه علم و فناوری پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام قاضی علم و پژوهشی را مفید فایده دانست که بومی باشد و در کنار هم به تعالی برسند. امام جمعه شهرستان دزفول افزودند: امام خمینی ما را به این باور رساند که بدون کمک بیگانگان نیز میتوان به اهداف والا رسید و حضرت آیت ا… خامنه ای هم در همین راستا که تمام اقدامات در سایه حرکت جهادی و مسیر پژوهش قابل دستیابی است. ایشان در ادامه افرادی را که به هر عنوان در مسیر پژوهش خللی ایجاد کنند را خائن به مردم دانستند.

در ادامه مهندس احسانی نیا آغاز پژوهش را از بدو تولد انسان دانست و رسالت پیامبران را در جهت شکوفایی علمی دانستند. ایشان با اشاره به جایگاه علمی ایران در گذشته افزود: کشور ما هم اکنون از نظر پژوهش در جایگاه ششم جهان قرار دارد به همین دلیل است که دشمنان ایران به دنبال علم و تکنولوژی ایران هستند. فرماندار شهرستان دزفول از دانشجویان و مسئولین خواست که فعالیت های پژوهشی را به هفته پژوهش محدود  نکنند بلکه هفته پژوهش را آغازی برای انجام پروژه های جدید و موفق برای آینده ای بهتر بدانند.

1 3 5 7

کد خبر:95

اخبار مرتبط