پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معاون فرماندار دزفول: نقش بانوان در رشد و توسعه جامعه مهم و اثرگذار است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دزفول نقش بانوان در رشد و توسعه جامعه را مهم و اثر گذار دانست و گفت: استعداد و توانایی بانوان باید جهت اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و پیشرفت جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش دزمهراب  احمد علیپور ˈ چهارشنبه در نشست کمیسیون بانوان شهرستان دزفول نقش بانوان در آرامش جامعه را بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت:مسایل اقتصادی نباید مانعی برای فعالیت و شادی بانوان محسوب شود.

81280685-5897458

وی از دزفول به عنوان شهری مذهبی نام برد و گفت: باید برنامه هایی متناسب با ظرفیت های فرهنگی و مذهبی این شهرستان برای بانوان در نظر گرفته شود.

کارشناس کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه دزفول نیز در این نشست از برگزاری نمایش ویژه پوشش اسلامی ایرانی در این شهرستان خبر داد و گفت:این نمایش ویژه بانوان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در یکی از تالارهای شهر دزفول به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار می شود.

ˈ عصمت سرداری زاده ˈ افزود: در این نمایش که در سه بخش چادر ، مانتو شلوار اداری و مجلسی ، انواع شال و روسری و لباس های مجلسی برپا می شود لباس های اسلامی ایرانی که توسط طراحان دزفولی طراحی شده در معرض دید بانوان قرار خواهد گرفت.

وی زمان برگزاری نمایش لباس را مهرماه عنوان کرد و گفت: سه نفر از طراحان برتر که طرحهای خود را در این نمایش ارائه کنند معرفی و تجلیل می شوند.

کارشناس امور بانوان فرمانداری ویژه دزفول ، برگزاری کارگاه آموزشی ، مسابقه مقاله نویسی، کتابخوانی ، قرآن ،احکام و اردوی تفریحی ، همایش حجاب و عفاف ، تجلیل از دختران نمونه و دانشجویان برتر علمی ، فرهنگی و محجبه و کار آفرینان نمونه را از جمله برنامه های روز دختر در دزفول عنوان کرد

اخبار مرتبط