پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معرفی طرح های برتر دانشجویی در جشنواره ملی ذهن برتر در دزفول

در اختتامیه جشنواره ملی دانشجویی ذهن برتر جوان که در شهرستان دزفول برگزار گردید  طرح ها و ایده های علمی برتر دانشجویی انتخاب شده و معرفی گردیدند

  در  این جشنواره که به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و با شرکت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار گردید ، جدیدترین ایده های علمی توسط به نمایش گذاشته شد.

دبیر جشنواره ذهن برتر جوان در این خصوص  گفت:داوران جشنواره از بین طرح های ارائه شده تعداد 30 ایده برتر دانشجویی را انتخاب و از ارائه دهندگان آنها تجلیل نمودند.

‘ نفیسه خواجوی’  همچنین در ادامه افزود: دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره توانایی خود را در ارائه طرح ها و ایده های مختلف علمی به اثبات رساندند.

خواجوی با اشاره به اینکه این جشنواره با استقبال گسترده دانشجویان سراسر کشور روبرو گردید گفت : 200 طرح و ایده ابتکاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال که 120 ایده در مرحله اول پذیرفته شد.

دبیر جشنواره دانشجویی ذهن برتر جوان تصریح نمود :15 داور عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول به بررسی آثار ارائه شده پرداخته و در نهایت 30 ایده برتر در رشته های برق مهندسی پزشکی ، مکانیک ، نانو و کامپیوتر را انتخاب و معرفی کردند.

وی در پایان اظهار داشت : در حاشیه این جشنواره سه کارگاه آموزشی در راستای تجاری سازی ایده های برتر برای دانشجویان و مخترعان جوان برگزار گردید.

2

ایرنا

اخبار مرتبط