پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

معرفی کار گروه اندیشه آفتاب

معرفی کار گروه اندیشه آفتاب

کارگروه اندیشه آفتاب با هدف آشنایی و شناخت بهتر و بیشتر با افکار واندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مد ظله العالی شکل گرفت. که وظیفه خطیر و پر برکت بازخوانی فرمایشات امام خمینی رحمه الله علیه و و مقام معظم رهبری مد ظله العالی را محور حرکت و فعالیت خود قرار داده است.

فعالیت های این کارگروه عبارتند از: مطالعه جزوات خلاصه ی گفتمان امام که بناست بصورت مشخص و مدون ادامه یابد به این صورت که دوستان عضو این کارگروه جزوات را مطالعه کرده و در جلساتی  منظم که هر دو هفته برگزار می شود، شرکت می کنند در این جلسات با دعوت از خبرگان فن و اساتید مجربی که در این حوزه ی بسیار مهم متخصص می باشند ، دیدگاه ها و افکار و شخصیت و آرمان های حضرت امام وآقا مورد استخراج قرار می گیرد. علاوه بر جزوات فیلم ها و کلیپهایی هم در مورد موضوع مورد نظر در اختیار اعضای کارگروه جهت مشاهده قرار می گیرد. فعالیت دیگر این است که کلام ولایت هر ماه نیز با نام سخن ماه، توسط اعضای این کارگروه در بین مساجد و نیروهای ارزشی شهر توزیع می گردد که خلاصه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و دیدارهای حضرت آقا در ماه سپری شده می باشد. وظیفه دیگر این کار گروه برگزاری سخنرانی های عمومی در مورد موضوع مورد بحث است که با دعوت اساتید اهل فن از تهران انجام می شود که بناست هر دوماه یکبار بوسیله اعضای کارگروه در سطح شهر برگزار شود.

در مجموع این کارگروه بر آن است تا بتواند خیزشی اندیشه ای در بین اقشار ارزشی و مذهبی این شهرستان  شهید پرور به وجود آورد تا هرچه بیشتر بتوانیم از این الگوهای عظیم استفاده ی در حد و سعیمان را ببریم و برای انقلاب اسلامی با فهم و نشر و عمل به اندیشه ی آن بزرگواران خدمتی هر چند ناچیز کرده باشیم.

                           و من الله توفیق

مسئول کارگروه اندیشه آفتاب موسسه مهراب شهرستان دزفول

                      سدحسین صفویان

اخبار مرتبط