پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

موزه شهدای بیمارستان یازهرا دزفول؛در هفته دفاع مقدس آماده بازدید مردم خواهد بود

اعضای مجمع خادم الشهدای شهرستان دزفول در راستای برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس با نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه دزفول “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” دیدار dezkhademکردند .

مجمع ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های گذشته ی این مجمع از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در موزه ی شهدای بیمارستان یازهرای شهرستان دزفول خبر داده و افزودند: موزه ی شهدای بیمارستان یازهرا در اذهان مردم کمرنگ شده و رو به فراموشیست و قصد مجمع خادم الشهدا از برگزاری نمایشگاه در این مکان احیای مجدد موزه ی شهداست .

نماینده مجمع با برشمردن بخش ها و غرفه های مختلف نمایشگاه به عرضه ی کتب دفاع مقدس از نویسندگان دزفولی و خوزستانی در این نمایشگاه خبر داد.

از بخش های مختلف این نمایشگاه می توان به نمایش ادوات جنگی،نمایشگاه نقاشی ، خاطره گویی، عکس،پاسخ به سوالات شرعی ، شبهات جنگ و دزفول در دفاع مقدس اشاره کرد .

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” ضمن تبریک ایام دهه ی کرامت خدمت به شهدا را کاری ارزشمند و همچون خدمت به دین،اسلام و قرآن دانسته و افزود: برای موفقیت در کاری بزرگ چون خدمت به شهدا لازم است تا اهداف کار مشخص و در هر دوره ،از پروژه ها و طرح های در نظر گرفته شده چند مورد را به صورت مطلوب و خوب کار کرده و ارائه نمایید .

“امام جمعه ی دزفول” خاطر نشان ساخت که متولی امور مربوط به دفاع مقدس ، مرکز فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان دزفول است و لازم است که هر کاری با هماهنگی این مرکز صورت پذیرد تا کارها در امتداد هم و مکمل یکدیگر بوده و در موازات هم عملی صورت نگیرد .

“رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول” با اشاره به سخنی از امام صادق علیه السلام افزود : کار با بصیرت حرکت در جاده و سبب نیل به مقصود است حال آنکه وقتی عملی بدون بصیرت صورت پذیرد به معنای حرکت در غیر مسیر و دور شدن از مقصود می باشد .

ایشان برای موفقیت بیشتر مجمع خادم الشهدا توصیه نمودند تا نقاط قوت و ضعف به درستی بررسی گردد تا شاخص فعالیت ها و تمرکز بر روی موضوعات مهم مشخص شود .

نماینده ی مجمع خادم الشهدا با تشکر از توصیه های امام جمعه ی دزفول از ادارات و نهادهای شهرستان دزفول خواستند تا همکاری های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه دفاع مقدس با مجمع خادم الشهدا انجام دهند .

 لازم به ذکر است که نمایشگاه دفاع مقدس در زیرزمین بیمارستان یازهرای دزفول از ۳۱ شهریور ماه تا ۶ مهر برگزار می گردد.

مجددز

اخبار مرتبط