پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول برگزار شد

 فرماندار ویژه شهرستان دزفول در این نشست گفت:کتابخانه ها در هر مقطع زمانی باید برای جذب اعضا فعالیت های فوق برنامه داشته باشند تا همواره حضور اعضا در این مکان های فرهنگی تداوم یابد.IMAGE634824522744759583

ˈ عبدالرضا احسانی نیا ˈ افزود:در ماه مبارک رمضان نیز باید فعالیت های متنوع و متعددی در این زمینه صورت گیرد.

وی خواستار همکاری کلیه ارگان ها و موسسات مختلف به ویژه شهرداری و دانشگاه ها برای استفاده هرچه بیشتر از فضای کتابخانه ای شد.

ˈ فروزان مهران پورˈ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول نیز با اشاره به جایگاه شاخص رشد کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول بر لزوم نصب تابلوهای راهنمای شهری ، کتابخانه ها توسط شهرداری و تعبیه سرعت گیر جهت جلوگیری از آلودگی صوتی موتورسواران برای اعضای کتابخانه ها تأکید کرد.

ˈ علی آیینه افروزˈ شهردار شمس آباد نیز آمادگی لازم را برای همکاری هرچه بیشتر در روند واگذاری و تأمین منابع کتابخانه عمومی نیایش شهرک توحید اعلام کرد.

در این نشست در خصوص برگزاری مراسم میلاد کریم اهل بیت (ع)در نیمه ماه رمضان و بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات این ماه مبارک در کتابخانه عمومی شهر صفی آباد ،واگذاری اتاق کار در کتابخانه عمومی شهر میانرود بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد برای حل مشکل اعضای کتابخانه امام حسن مجتبی (ع)درخواست اهالی واعضای کتابخانه طی نامه ای به فرمانداری جهت طرح در شورای ترافیک ارسال شود.

همچنین در این نشست مقرر شد بخشداران نسبت به مکان یابی برای ایجاد کتابخانه روستایی اقدام نموده و فرماندار دزفول نیز در کمیته برنامه ریزی سهم ساخت وساز کتابخانه سردشت را در نظر گرفته و در خصوص مشارکتی کردن کتابخانه های دانشگاه آزاد و پیام نور تشکیل جلسه دهد.

نصب تابلوی راهنمای کتابخانه ها در سطح شهر توسط شهرداری ها ،کاسته شدن ساعات کاری کتابخانه های دزفول در ایام ماه مبارک رمضان به مدت دو ساعت،برگزاری جشن نیمه رمضان در کتابخانه عمومی صفی آباد ، برپایی نمایشگاه قرآن و محصولات فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در کتابخانه بوعلی سینا،برگزاری مراسم قصه خوانی قران کریم به همراه نقاشی توسط کتابخانه امام خمینی شهر امام از دیگر مصوبات این نشست بود

ایرنا

اخبار مرتبط