پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نماینده مردم دزفول: اصحاب رسانه مظلومیت مردم دزفول را فریاد بزنند

عباس پاپی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نقش و جایگاه رسانه اهمیت رسانه در تحولات کنونی در جهان آفزود: رسانه ها در جوامع مدنی به شفاف سازی و روشنگری 80812477-4880908رویدادها پرداخته و اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن به جامعه منتقل می کنند.
وی آگاهی بخشی و نزدیک کردن سلایق مختلف جامعه را از وظایف رسانه ها دانست و گفت: رسانه ها اخبار را به دور از سلایق شخصی، در چارچوب قانون و در راستای مصلحت جامعه منتشر کنند.
وی با بیان اینکه بخش مرکزی دزفول با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت فاقد درمانگاه است از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست صدای محرومیت شهرستان دزفول را به گوش مسوولان برسانند.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، هدایت امپراطوری رسانه توسط صهیونیسم را یادآور شد و افزود: صهیونیسم، رسانه های جهان را در راستای اهداف استکبار سوق می دهد.
وی اظهار داشت: متاسفانه رسانه های مغرض غربی استفاده از سلاح های کشتار جمعی و شیمیایی توسط آمریکا را موجه و دفاع مظلومانه مردم فلسطین را تروریسم تلقی و ترویج می کنند.

** ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه های روغنی
پاپی زاده برگزاری سه نشست در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور مسوولان بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و فعالان مرغ و طیور کشور را یادآور شد و افزود: ایجاد صندوق حمایت از توسعه کشت دانه های روغنی جهت کاهش وابستگی به کشورهای خارجی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
وی دلیل اصلی نوسان قیمت مرغ در کشور را وابستگی به واردات خوراک طیور دانست و اظهار داشت: ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت مرغ به خوراک وابسته است.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه ایران با واردات ۹۰ درصدی دانه های روغنی ، وارد کننده بزرگ سویا در منطقه است.

** توسعه راه های ارتباطی دزفول
پاپی زاده با اشاره به اینکه در ۱۵ سال گذشته هیچ جاده استانداردی در دزفول احداث نشده گفت: در سال گذشته امداد رسانی و مداوای بیماران حداقل پنج بار توسط هلی کوپتر انجام شد.
وی تلف شدن برخی بیماران در مناطق صعب العبور دزفول را یادآور شد و افزود: برآورد اعتبار مورد نیاز جهت توسعه راه های شهرستان چهار هزار میلیارد ریال می باشد.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از جاده های شهرستان قتلگاه مردم شده و احداث جاده استاندارد در شهرستان لازم و ضروری است.

** تغییر استاندار خوزستان محتمل است
پاپی زاده به نشست های متعدد نمایندگان مجلس با وزیر کشور در خصوص تعیین استانداران اشاره کرد و افزود: وزیر کشور تمایل دارد از مجمع نمایندگان خوزستان جهت تعیین استاندار بهره گیرد.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه های کلان استان خوزستان توسط نمایندگان مطرح و به وزیر کشور منتقل شد.

**ورزشگاه شهید مجدیان و بیمارستان تامین اجتماعی دزفول
وی در خصوص مشکلات پیش روی بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان، احداث پالایشگاه و بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول توضیحاتی ارائه داد و گفت: زمینی جهت احداث بیمارستان تامین اجتماعی تخصیص یافت ولی سازمان تامین اجتماعی آن را نپذیرفته و خواستار تخصیص زمین دولتی و رایگان شد.
پاپی زاده افزود: بیش از ۲۲۰ هزار نفر در شهرستان دزفول زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که نبود بیمارستان در شهرستان مشکلاتی برای آنها بوجود آورده است.

** صدور مجوز گمرک دزفول
وی به دریافت کد گمرک برای شهرستان دزفول اشاره کرد و گفت: تجار و بازرگانان از این پس جهت انجام کارهای گمرکی خود نیازی به مراجعه به اهواز نخواهند داشت.

ایرنا

اخبار مرتبط