پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی رشد در دزفول

به گزارش دزمهراب  دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد در دزفول از برگزاری چهل و چهارمین دوره این جشنواره در دزفول خبر داد ه و در ادامه گفت:نمایش فیلم های این جشنواره از روز شنبه نهم اسفند ماه در دزفول آغاز می شود.

محمد پوررکنی در رابطه با این خبر گفت ، هدف از برگزاری این جشنواره را ارایه آموزش های لازم به دانش آموزان در زمینه حقوق شهروندی ، اخلاق و مسایل تربیتی در قالب فیلم عنوان کرد و افزود:70 فیلم کوتاه و بلند ، مستند و نیز انیمیشن در مدت برپایی این جشنواره تا 12 اسفند به نمایش در می آید.

وی همچنین در ادامه افزود:علاوه بر سالن ایثار و سالن های آمفی تئاتر دزفول ، امکان نمایش فیلم های این جشنواره در برخی مدارس شهرستان دزفول نیز فراهم شده است.

پوررکنی با اشاره به جنبه تربیتی این جشنواره گفت:آیین افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در دزفول ، ساعت 8.30 دقیقه صبح روز شنبه نهم اسفند ماه با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استان خوزستان در سالن مهتاب دزفول برگزار می شود.
جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد قدیمی ترین جشنواره فیلم در ایران و جشنواره ای تخصصی است که با مدیریت وزارت آموزش و پرورش و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی برگزار می شود.
چهل و چهارمین جشنواره علمی، آموزشی و تربیتی فیلم رشد با حضور 209اثر از 40 کشور در استانهای مختلف کشور در حال برگزاری می باشد

ایرنا

اخبار مرتبط