پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نماینده دزفول:وزیر راه و شهرسازی سریعا باید پاسخگو باشد

q

وزیر راه و شهرسازی سریعا باید پاسخگو باشد/مشکلات خوزستان با نماینده فرستادن حل نمی شود

عباس پاپی زاده اظهار داشت:اقای وزیر باید هرچه زودتر نسبت به این حادثه پاسخگو باشد و بداند که با سفر کردن و نماینده فرستادن مشکلات خوزستان حل نمی شود.

دز مهراب :عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه تصادف روز گذشته در محور دزفول- شوشتر که منجر به زخمی و کشته شدن 20 نفر شد اظهار داشت: متاسفانه وزارت راه در استان خوزستان خیلی کم کاری کرده است.

وی افزود:در تابستان گذشته 12 نفر از همشهریان خود را در جاده دزفول- سنجر به خاطر مشکلاتی که در جاده مواصلاتی  داشتند از دست دادیم.

نماینده مردم دزفول اضافه کرد:امروز هم شاهد تصادف دلخراش در جاده دزفول و شوشتری هستیم که طی 10 سال گذشته حرف از استاندارد سازی این جاده  بارها زده شده است ولی  متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی اضافه کرد:یکی از معاونین وزیر راه را در همین دولت برای بازدید  از جاده دزفول شوشتر آوردیم وگزارشی تهیه کرد و رفت ولی دیگر از وی خبری نشد

عباس پاپی زاده بیان داشت:اقای وزیر باید هرچه زودتر نسبت به این حادثه پاسخگو باشد و بداند که با سفر کردن و نماینده فرستادن مشکلات خوزستان حل نمی شود.

وی با بیان اینکه پیگیر این موضوع در مجلس خواهیم بود تصریح کرد:دیگر جای کوتاه آمدن از مطالبات مردم و حقوق آنها نیست.

نماینده مردم دزفول با بیان اینکه تا به امروز وضعیت راههای خوزستان به نقطه مطلوبی نرسیده است خاطر نشان ساخت: مدیران ما در استان و وزارت راه و شهرسازی واقعا برای مردم کار بکنند .

کد خبر:109

رهیاب

 

 

اخبار مرتبط