پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نماینده دزفول:زمینه اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های شهرستان دزفول فراهم شود

نماینده مردم شهرستان دزفول درمجلس شورای اسلامی گفت: زمینه اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های شهرستان  دزفول فراهم شود.00

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفول، مهندس “عباس پاپی زاده” درنشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، اظهار داشت: شهرستان دزفول با توجه به وضعیت اقتصادی و صنعتی دارای ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد اشتغال است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: باید زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان را برای ایجاد اشتغال فراهم کرد و با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های موجود در شهرستان برای افزایش اشتغالزایی تلاش و شرایط و زمینه‌های اشتغال افراد بومی را فراهم کرد.

نماینده مردم شهرستان دزفول درمجلس شورای اسلامی به بیان جایگاه و نقش تعاون در رشد اقتصادی و سهم بسزای این بخش در اقتصاد کشور پرداخت.

پاپی زاده به نقش تعاونی‌ها در رشد و توسعه اشاره کرد و ابراز داشت: تعاونی‌ها در رشد اقتصاد کشور سهم بسزایی دارند.

وی گفت: در این شهرستان زمینه‌ها و شرایط مناسبی برای اشتغال به‌ویژه اشتغال افراد بومی وجود دارد و با تعامل با مدیران و مسئولان سایر دستگاه‌ها سعی خواهیم کرد تا این موضوع محقق شده و شرایط اشتغال افراد، به ویژه افراد بومی فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اذعان داشت: تمام تلاش و کوشش خود را به‌کار می‌گیریم تا مشکلات بخش کارگری و تعاونی در شهرستان به حداقل برسد و نیروهای بومی در سطح شهرستان و استان مشغول به کار شوند.

ˈاسدالله عباسی با اشاره به اینکه برخی از بانک ها عملکرد مناسبی در خصوص تخصیص تسهیلات در خصوص اشتغال نداشته اند ، افزود: برخی بانک ها تعهدات خود را انجام داده و برخی نیز عملکرد مناسبی نداشتند .

وی در مورد اینکه برخی بانک ها تا 50 درصد تعهدات تسهیلات دهی خود را انجام داده اند ،گفت: قرار است بانک ها در تعامل با کارگروه اشتغال استان ها به نقطه مطلوب برسند.

اخبار مرتبط