پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نیکوکاران دزفول یک دستگاه پت اسکن به بیمارستان امام حسن(ع) اهدا کردند

مدیر بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) دزفول با قدردانی از کمک‌های خیران این شهرستان به این بیمارستان گفت: نیکوکاران دزفول یک دستگاه پت اسکن به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) اهدا کردند.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: با ورود دستگاه پت اسکن به بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی(ع) گام بلند دیگری به همت خیران دزفول در راستای پیشگیری و تشخیص سرطان برداشته شد.

وی ادامه داد: این دستگاه با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال ارز دولتی تهیه شده که همه این هزینه با کمک‌های مردمی و تلاش مسوولان تامین شده است.

مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول با بیان اینکه این دستگاه بزودی نصب و راه اندازی می‌شود، گفت: نصب این دستگاه اقدام خیرخواهانه دیگری برای غربالگری، پیشگیری و تشخیص سرطان با دقت بالا است.

وی از تمام مسوولان شهرستان به ویژه نمایندگان فعلی و قبلی مردم دزفول در مجلس، امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر دزفول بابت پیگیری‌ها برای تهیه این دستگاه و واردات آن به کشور قدردانی کرد.

اکنون هفت هزار بیمار از خدمات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول بهره مند هستند که حدود ۶۰ درصد آنها از دزفول و مابقی از شهرها و استان‌های اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند ایرنا

اخبار مرتبط