پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

هدیه اپراتورها برای شب یلدا

 

به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، دو اپراتور تلفن همراه یعنی همراه اول و ایرانسل بسته‌های رایگان اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند.

ایرانسل:
اینترنت: مشترکان اپراتور تلفن همراه ایرانسل می‌توانند در روزهای ۳۰ آذر و یک دی ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه دو گیگابایتی اینترنت داخلی و خارجی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.
مکالمه: طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #۲۱۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و یک دی فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ تمام مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح، از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

همراه‌اول:
بسته‌های ترکیبی خود را با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه می‌کند. مشترکان می‌توانند بسته یک روزه شامل یک ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا + یک گیگ اینترنت را با قیمت پنج هزار تومان عرضه کند.
بسته اینترنتی یک روزه شامل سه ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا به علاوه سه گیگ اینترنت با قیمت ۱۰ هزار تومان برای مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته‌ها با شماره گیری #۶۷۱۰۰ فعالسازی می‌شوند.

اخبار مرتبط