پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

همایش نظام اداری جهادی بسیج کارمندی دزفول برگزار گردید

همایش نظام اداری جهادی بسیج ادارات دزفول برگزار گردید:
همایش نظام اداری جهادی حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول با حضور مسئولین محلی ،جمعی از مدیران ادارات ،فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه بسیج کارمندی در سالن همایش دانشگده سماء این شهربرگزار گردید.
به گزارش ذز مهراب به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سفیرخوزستان،فرماندار ویژه شهرستان دزفول که خود یکی از بسیجیان حوزه کارمندی است با پرداختن به ظرفیت و برشمردن نقاط ضعف و قوت این شهرستان گفت: اگر همه ما همت کنیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان داشته باشیم میتوانیم در چهار چوب اقتصاد مقاومتی کارهای بزرگی انجام بدهیم.

DSC04634
مهندس حبیب اله آصفی خطاب به بسیجیان ادارات بااشاره به اینکه بسیجی همیشه صف شکن خط شکن و مشکل کشا بوده است ،اظهارداشت: هر کدام از ما باید سفیر مقام معظم رهبری باشد و در خصوص اقتصاد مقاومتی و نظام اداری جهادی با توجه به نام گذاری سال اقتصاد و مدیریت جهادی بایدتلاش مضاعفی داشته باشیم .
درادامه دکترعبدالرضا پاژخ رییس دانشکده سما واحددانشگاه آزاداسلامی شهرستان دزفول با اشاره به موضوع نظام اداری در کشورمان به مبحث جهاد اداری پرداخت و راه رسیدن به نتیجه مطلوب رابه اخلاق وگوش دادن به فرامین ولی فقیه عنوان کرد.

DSC04625
فرمانده بسیج کارمندی شهرستان دزفول با پرداختن به معنی جهاد گفت: معنی لغوی جهاد یعنی کار و تلاش و کوشش و از نظر اصطلاحی بار معنایی خواصی دارد
سید عزیزاله پژوهیده افزود:کسی که در راه خدا کار و تلاش میکند مجاهد فی سبیل الله است.

DSC04590
وی مدیریت جهادی را یک مدیریت دینی دانست و جهاد سازندگی رادر اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را بعنوان الگوهای مدیریت جهادی عنوان کرد.
پژوهیده ،از جمله راههای رسیدن به نظام اداری جهادی را مدیریت برای خدا،عدالت گرایی، تدبیر و قدرت تصمیم گیری، ابتکار و نوآوری بصیرت و هوشیاری شناخت موقعیتها و شرایط،شایسته سالاری،مجاهدت و ایمان،تعبد،ساده زیستی،سخت کوشی ،قانون مداری،احساس مسئولیت پذیری عزت و اعتماد به نفس را برشمرد .و بسیجیان کارمند را بعنوان یک الگو در این راه کمک به مسئولین ادارات عنوان کرد.

DSC04586DSC04645 DSC04639 DSC04640 DSC04643

گفتنی است: این همایش با استقبال خوب کارمندان ادارات شهرستان دزفول برگزار گردید و در کنار این همایش، نمایشگاه تصویری دجال واره با پرداختن به آسیب های ماهواره ازدیگربرنامه های اجرای بسیج ادارات این شهرستان بود.

DSC04588 DSC04587DSC04573DSC04677

 

سفیر خوزستان

اخبار مرتبط