پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

واکنش دولت به شهادت شیخ نمر بعد از یک روز واقعاً مرحبا گفتن دارد!

دزمهراب : واکنش دولت به شهادت شیخ نمر بعد از یک روز واقعاً مرحبا گفتن دارد! این قدر که به داخلیون عتاب فرمودند ،سران وحشی آل سعود را مورد عنایت قرار ندادند، لذا نکات ذیل به نظر بی راه نیست اگر مورد تفکر قرار گیرد:
۱- اصل این است که به شیوخ برنخورد،ما که تعهدی به دفاع از مظلوم بویژه از نوع شیعه اش نداریم!
۲- اصل این است به شیوخ لایعقل عرب حاشیه خلیج بر نخورد و گرنه دفاع از عزت ایران اسلامی که مهم نیست!
(آیا در بند ۱ و۲ پیام امام زیر پا گذاشته شد؟ پیام استقامت امام و نیز منشور روحانیت را ای کاش دولتمردان و مدعیان دوستدار امام بارها و بارها بخوانند تا شاهد باشند ،امام حقیقی کجا و امامی که اینها تفسیر می کنند کجا.این پیام های امام در صحیفه امام موجود است اگر بخوانند)
۳- بگذر به ۲ نوجوان ایرانی تجاوز کنند و دولت عزیز از گل بالا تر به سران آل سعود نگوید
۴- بگذر صدها نفر از هموطنان کشورمان در بی تدبیری آل سعود مظلومانه جان در منا جان بدهند و دولت فخیمه یازدهم بیانیه و سخنی نگوید تا به عبای پادشاه آلزایمری سعودی بر بخورد.
۵- بگذار یکی از رهبران شیعیان این کشور را مظلومانه به شهادت برسانند و در پیام پرزیدنت روحانی فقط تیزیش به سمت داخل باشد! ما عادت کرده ایم که این دولت تیغش بیشتر برای داخلی ها است تا خارجی ها! رحماء بینهم در این دولت کسانی دیگر است آنانی که بیشتر به کشورمان ظلم کرده اند و اشداء برای دوستان و مردم معترض به سیاستهای ننگین آل سعود است. بگذار دولت آل سعود سردمدار تروریستهای داعش باشد و برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ کاری فروگذار ننماید – داستان کاهش قیمت جهانی نفت به درخواست اربابان خود جهت ضربه زدن به اقتصاد ایران- اما باز دولت ما در برابر جنایت آل سعود کرنش کند!
۶- بگذار امارات نیم وجبه ای برایمان شاخ و شانه بکشد و در حمایت از پدرشان یعنی آل سعود ،سفیر ایران را به وزارت خارجه شان احضار کند و آنوقت دولت ما برای معترضان شاخ و شانه بکشد. ثمره سیاستهای دولت تدبیر جز این نیست که وقتی آب سرا بالا می رود قورباغه هم ابوعطا می خواند!!
۷- بگذار وزیر خارجه و بی ادب آل سعود ،وزیر ما را به حضور نپذیرد و تحقیر نماید، تا وزیر ما دست به دامان و زانو در برابر فلان پادشاه عرب بزند! بگذار و بسوز که وقتی همین وزیر جوان آل سعود بچه دار می شود، ظریف دولت در پیامی ظریف به او تبریک می دهد و چه خوب آن وزیر جواب این ظریف وطنی را داد!
۸- بگذار دولت تدبیر برای فرانسه در چشم به هم زدنی پیام تسلیت صادر نماید اما برای مظلومان و شیعیان جنوب لبنان و دوستان و عاشقان ایران با دو روز تأخیر پیام بدهند.
۹- بگذار دولت یازدهم هر طور که دولت ترکیه بخواهد با ما حرف بزند و معاون اول رئیس جمهور کشورمان را در دیدار با اردوغان تحقیر کند و دولت تدبیر که قرار بود عزت را به پاسپورت و ایرانیها برگرداند ،همچنان بگوید انشاالله بُز است!
۱۰-بگذار و بگذر که از پرزیدنت روحانی بپرسیم که مگر هموطنان ما در عربستان تأمین جانشان شرعاً وقانوناً برعهده آل سعود نبود؟!اگر نهیب مقتدرانه نائب امام زمان زمان و لی فقیه دلاور ما نبود سران مفت خوار آل سعود حاضر به تمکین در برابر دیپلماسی دولت یازدهم می شدند؟! دیپلماسی که حقاً و انصافاً در حفظ حرمت آل سعود تا کنون کم نگذاشته است و به خاطر خبر مرگ پادشاهش در روزنامه های داخلی آنان را دادگاهی نمود!
۱۱- آیا در کنار آن سیاسیونی که دولت یازدهم را دولت «رکود» نامیدند باید نام دیگر بر دولت نهاد و آن «دولت تحقیر ملی» لقب داد؟!

علی صالحی زاده

اخبار مرتبط