پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

یکهزار و ۹۴۰ فرصت شغلی طی امسال در دزفول ایجاد شد

خسرو کیارسی  میزان اشتغال تعهد شده دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۲ را سه هزار و ۸۸۶ اشتغال عنوان کرد و از دستگاههای اجرایی خواست برای تحقق تعهد ایجاد شده در فرصت باقی مانده از سال 80847551-4971848تلاش کنند.
وی به ایجاد ۱۹۶ فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با ۱۱۰ درصد بیشترین درصد تحقق اشتغال را در میان دستگاه های اجرایی شهرستان دارد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وجود تعهد ۱۳۴ فرصت شغلی تاکنون موفق به تحقق هیچ اشتغالی نشده و درصد تحقق اشتغال این اداره صفر می باشد.
وی میزان تحقق اشتغال مرکز آموزش فنی و حرفه ای را ۸۹ درصد ، حمل و نقل پایانه ها ۶۷ درصد ، آموزش و پرورش هشت درصد ، صنعت معدن و تجارت ۹۰ درصد ، جهاد کشاورزی ۲۲ درصد ، ورزش و جوانان ۷۲ درصد ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۵ درصد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ۶۵ درصد در سال جاری عنوان کرد.
کیارسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز ۷۴ درصد ، صندوق مهر رضا ۷۱ درصد ، دانشگاه های دولتی و غیر دولتی ۱۰۰ درصد و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ۷۷ درصد تحقق اشتغال داشته است.
وی اظهار داشت: آمار اشتغال ارائه شده توسط دستگاههای اجرایی دزفول مربوط به گزارش میزان اشتغال ایجاد شده دستگاه های اجرایی شهرستان از تاریخ یکم فروردین تا ۱۳ مهرماه سال جاری می باشد که در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است.

ایرنا

اخبار مرتبط