پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پاسخ جالب شهردار دزفول به انتقادات فرماندار /کرمی نژاد:نامه که هیچ، پیامک هم نرسیده است

دزمهراب : همین چند روز پیش بود که فرماندار دزفول در یک نشست خبری نماینده و شهردار دزفول را مورد انتقاد قرار داد و نسبت به برخی از اقدامات آن ها اعتراض قاطع خود را اعلام کرد.

فرماندار شهردرار

به گزارش دزمهراب به نقل از رهیاب،آصفی در این نشست خبری در خصوص پروژه فتح المبین گفت: «این طرح خلاف اندر خلاف است و شهردار گوشش بدهکار دستورات نیست،پروژه روگذر و زیرگذر فتح المبین(یعقوب لیث) در استان توسط استانداری  لغو و ممنوع اعلام شده و از نظر اداری هم رد شده است ولی شهردار همچنان دارد اجرا می کند.»

گویا انتقادات فرماندار دزفول بنا نیست بدون پاسخ بماند چرا که شهردار این شهر نیز با ترتیب دادن یک نشست خبری به شائبه های فرماندار شهرستان پاسخ جالبی داد.

کرمی نژاد شهردار دزفول در این رابطه  گفت: «هر شایعه ای در خصوص این تقاطع موثق نیست و اگر هم مساله ای مطرح شده حتما از زبان شخصی غیرمسوول مطرح شده که تخصص لازم در این زمینه نداشته است. این پروژه فنی است و هیچ گونه نقصی در آن وجود ندارد. برای ساخت آن هم تمام مجوزهای لازم از شورای ترافیک شهرستان و استان گرفته شده و موجود است.تاالان هم هیچ اشاره ای در خصوص ممنوعیت اجرای این پروژه نداشته ایم.این پروژه مجوز شورای ترافیک شهرستان به ریاست و امضای فرماندار دزفول و مجوز شورای ترافیک استان با امضای دکتر سیاحی را دارد و از نظر قانونی این پروژه هیچگونه ممنوعیتی ندارد و اگر ممنوعیتی داشت حتماً از استان اطلاع می دادند.

شهردار دزفول با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچگونه صحبتی در مورد ممنوعیت ساخت این پروژه از استان نشده است  و نه تنها نامه بلکه پیامکی هم در این زمینه به شهرداری دزفول ارسال نشده است، در ادامه  گفت:  شهرداری دزفول تابع تصمیمات استان بوده و هست و مسلما اگر استاندار و  یا معاون استاندارد بگویند کار نکن، قطعا پروژه را متوقف می کنیم.»

اخبار مرتبط