پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

“پاپی زاده” و”توکلی” به عضویت کمیسیون تلفیق درآمدند

در جلسه امروز این کمیسیون، “پاپی زاده” و “توکلی” به عنوان نمایندگان کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ انتخاب شدند.

به گزارش دز مهراب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفول،عباس پاپی زاده و محمد تقی توکلی به عنوان دو نماینده کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه 93 انتخاب شدند.
در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول و محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز به عنوان دو نماینده کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه 93 انتخاب شدند.

 در بخش دیگری از جلسه امروز، ادامه بررسی گزارش کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست درخصوص طرح کاهش آلودگی هوای کشور و طرح یک فوریتی الزام دولت به حمایت از استان هایی که مورد هجوم پدیده ریزگردها قرار دارند، در دستورکار قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ بر اساس ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس که درباره اعضای کمیسیون تلفیق است به منظور تنظیم اصول و مفاد برنامه هاى توسعه ولوایح بودجه کل کشور و ایجاد هماهنگى بین کمیسیون هاى تخصصى مجلس شوراى اسلامى، پس از تقدیم لایحه مربوط توسط دولت به مجلس، کمیسیون تلفیق مرکب از اعضاى ذیل تشکیل مى گردد :

1- کلیه اعضاى کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات

2- دو نفر از هریک از کمیسیون هاى دیگر (غیراز کمیسیون هاى تحقیق و تدوین آیین نامه داخلى مجلس)

گفتنی است، اعضاى مذکور در بند (2) توسط کمیسیون هاى مربوطه انتخاب و به هیأت رئیسه مجلس معرفى مى شوند.

مأموریت کمیسیون تلفیق تا تصویب نهائى قانون برنامه توسعه و یا لایحه بودجه سالانه کل کشور ادامه مى یابد.

کد خبر:79

0243567

اخبار مرتبط