پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پروازهای فرودگاه دزفول متحول خواهد شد..

 با توجه به برخی اعتراضات و مشکلات نسبت به کیفیت و کمیت پروازهای فرودگاه دزفول در چند هفته اخیر و نارضایتی که در میان مسافرین به وجود آمده بود این مسئله را از روابط عمومی دفتر نماینده دزفول جویا شدیم .

حاشیه-نگاری-تصویری-از-حواشی-همایش-پیاده-روی-شمس-آباد-74

به گفته مسئول روابط عمومی دفتر نماینده دزفول ، فرودگاه دزفول با توجه به افزایش وسعت و جمعیت در سالهای اخیر به برخی تغییر و تحولات نیاز داشت که با گذشت چندین سال از راه اندازی این فرودگاه ، بعلت برخی مشکلات ، این امر امکان پذیر نشده بود .

مسعودی افزود :  با توجه به موقعیت خاص جغرافیائی شهرستان  دزفول  که در مرز ۳ استان قرار دارد برخی پیگیریهای لازم وضروری جهت ارتقاء فرودگاه دزفول از طرف نماینده مردم دزفول در مجلس انجام شده است .

وی اضافه نمود : بیش از ۶۰ درصد پروازهای فرودگاه دزفول از شرکت آسمان و هواپیمای مدل ۵۰ نفره ATRملخی بوده است که اینگونه پروازها معمولا به خاطر کیفیت و کمیت پایین آنها در فرودگاههای کشور کمتر استفاده می شود لذا با توجه به مشکلات پیش آمده این موضوع از طرف نماینده دزفول از سازمان هواپیمائی کشور پیگیری شد .

،

b4e9cdce0d

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده دزفول ادامه داد : مهندس پاپی زاده طی دیدارهایی که با مدیر عامل شرکت ها ( ماهان ، آسمان ، نفت ، ایر تور ، کاسپین و معراج ) داشتند خواستار افزایش و برقراری پروازهای جدید و تغییر هواپیماهای ملخی شدند که نهایتا کلیه پروازهای هواپیمائی ملخی حذف و به جای آنها  هواپیماهای فوکر  ۱۰۰ مدل ۱۰۳ نفره  و هواپیمای BMDمدل ۱۶۰ نفره و هواپیمای A320 مدل ۱۸۰ نفره جایگزین ناوگان قدیمی شدند.

وی افزود  تعداد این پروازها در طول هفته به ۱۳ پرواز با ظرفیت جابجائی بیش از ۱۹۰۰نفر مسافر افزایش یافت که انشاله در هفته های آینده  با بودن مسافر ، بر تعداد این پروازها افزوده خواهد شد .

مسعودی یاد آور شد با وجودی که چندین سال از زمان سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان و دزفول می گذرد و تاکید ایشان مبنی بر تخصیص زمین برای احداث ترمینال متاسفانه هیچگونه اقدامی صورت نگرفته بود که این امر مجدانه طی دو سال گذسته با همت مهندس پاپی زاده و همچنین فرماندار دزفول در دستور کار قرار گرفته است که انشااله در آینده نزدیک شاهد  احداث ترمینال جدید فرودگاه دزفول خواهیم بود.

وی در پایان گفت : با عنایت به اینکه فرودگاه دزفول فقط یک فرودگاه نظامی و داخلی می باشد در سنوات گذشته هیچگونه اقدام موثری  برای تصویب مرز صورت نپذیرفته است  که خوشبختانه با پیگیرهای مکرر مهندس پاپی زاده نماینده شهرستان دزفول طی دیدار با وزیر کشور و معاونین ایشان تصویب مرز هوائی در دستور کار قرار گرفت که انشاله پس از تصویب   نهایی اخبار  آن  متعاقبا اعلام خواهد گردید

 

سیاسیون

اخبار مرتبط