پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پس لرزه های استیضاح شهردار دزفول/ همه ی چشم ها به جلسه بعدی شورا !!

به گزارش دزمهراب، سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب در رابطه با طرح سوال از شهردار گفت: هر عضو یا اعضای شورا طبق قانون بعد از تذکراتی که توسط رئیس شورای شهر به شهردار داده میشود می توانند از شهردار سوال کنند.

عظیم سرافراز ادامه داد: اعضای شورا 16 سوال داشتند که شهردار می بایست حضور یافته و پاسخ دهد؛ شهردار نیز در شورا حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات منتخبین مردم دزفول در شورای شهر بود.

سرافراز اذعان نمود: موضوع سوالات مطرح شده در امورات مختلفی همچون عمرانی، مالی، مدیریتی و فرهنگی بوده است.

وی تصریح کرد: بعد از پاسخگویی شهردار، تعدادی از دوستان از پاسخ های وی قانع نشده و هنگامی که این امر صورت گیرد طبق قانون باید طرح استیضاح صورت پذیرد؛ به همین منظور تعداد 6 نفر از اعضای شورای شهر طرح استیضاح شهردار را به رئیس شورا تقدیم می کنند.

این عضو شورای شهر دزفول افزود: مرحله ی بعدی این است که رئیس شورا باید این را به شهردار ابلاغ کند و ظرف ده روز شهردار باید مجدداً در صحن شورای شهر حضور یافته و به سوالاتی که این دوستان قانع نشده اند پاسخ دهد.

عظیم سرافراز با بیان اینکه در جلسه ی بعدی دو حالت قانع شدن از پاسخ های شهردار یا نپذیرفتن از سوی اعضاء پیش می آید، اظهار داشت: هنوز یک مرحله که آن هم حضور شهردار در جلسه ی بعدی و مجدداً قانع کردن پرسشگران است باقی مانده است و اگر قانع نشود طرح استیضاح شهردار صورت خواهد گرفت.

وی در پایان در خصوص تاثیرعملکرد معاونت ها در این جریان گفت: هنوز مشخص نکرده ایم خروجی این سوالات در این قضیه کدامشان است و اینها در جلسه ی بعدی مشخص میشود.

دزمهراب : با توجه به موضوع سوالات مطرح شده از سوی شورا و نیز قانع نشدن برخی اعضا آیا استضیاح شهردار دزفول صورت می گیرد یا باید منتظر تغییراتی در معاونت های شهرداری باشیم ،  طبق شنیده ها معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری یکی از این معاونت ها است که احتمالا دستخوش تغییرات می شود.

اخبار مرتبط