پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پنجمین یادواره شهدای بسیج شمس آباد

به گزارش دز مهراب به نقل از  سیاسیون   پنجمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شمس آباد با حضور پرشور جمعی از مردم شهید پرور شهر های شمس آباد و دزفول و حومه و با حضور مداح اهل بیت حاج صادق آهنگران برگزار گردید.

،

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (79)

 

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (4)

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (24)

در این یادواره ابتدا پس از  تلاوت  آیاتی از قرآن  ، سرود ملی  جمهوری اسلامی ایران  نواخته شد .

آقای  حسن دزفولی  دبیر این یادواره ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از کلیه کسانی که در برگزاری این یادواره مشارکت کرده و حمایت نمودند تشکر و قدردانی کرد و گفت : دشمن دیگراز طبس و پایگاه نوژه و شلمچه و … حمله نمی کند دشمن در حال حاضر از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی و سایتها که ابزار نوین علمی و فنی آنهاست قصد دارد  اهداف و تفکر شهدا را مورد هجمه قرار دهد.

،

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (43)

،

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شمس آباد ادامه داد:  آگاه باشیم و با بصیرت باشیم و با پیروی از مقام عظمای ولایت نگذاریم  دشمن خوابهای آشفته خودش را عملیاتی کند .

وی  گفت :  فتنه گران داخلی سال ۸۸ و کسانی که قصد دارند فرش قرمز زیر پای ایادی استکبار پهن کنند  آگاه باشند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و خواهند بود .

،

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (90)

،

 

سردار  عبدالمحمد کوچک  پیشکسوت جبهه و دفاع مقدس نیز گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی  ، کشور ما هدف تهدیدات همه جانبه و بحرانهای متعدد از قبیل جنگ تحمیلی ، قائله کردستان ، ترورها ی گسترده ، تجزیه طلبی  ، تحریم اقتصادی و فتنه ۸۸ قرار گرفت که اگر یکی از این بحرانها به کشور دیگری تحمیل می شد آن کشور از هم پاشیده می شد .

وی اظهار داشت : شهدا و رزمندگان اسلام توانستند در برابر این توطئه ها بایستند و پیروز شوند ، افرادی که با ایمان به خدا برای رضا خدا پای کار ایستادند و جز ادای تکلیف چیز دیگری در ذهنشان نبود و اگر این شهدا و رزمندگان نبودند ما یقینا الان به  اینجا  نمی رسیدیم .

،

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (84)

،

 

سردار کوچک تصریح کرد: در اوایل جنگ و موقعی که دشمن  توانست ۱۰۰ کیلومتر به داخل خاک ما نفوذ کند ، مردم شهرهای دزفول و شوش و اندیمشک حدود ۱۲  جبهه در جلو دشمن باز کردند و در تمام این جبهه ها بچه های بسیج عشایر حضور داشتند و حتی در بعضی جبهه ها فرمانده داشتند .

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود : در این جبهه ها ، اهالی حومه دزفول  و خصوصا بچه های شمس آباد و خلته حضور داشتند و تعدادی هم شهید شدند .

وی سپس به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود : خون شهدای ما باعث شده در حال حاضر خط مقدم خودمان را به داخل خاک کشورهای دیگر از جمله عراق و سوریه و لبنان ببریم.

،

آهنگران

،

 

 مداح اهل بیت و حماسه سرای ۸ سال دفاع مقدس  حاج صادق آهنگران  نیز با حضور در این یادواره ،  به مدیحه سرائی برای شهدا و ذکر مصیبت  دشت کربلا پرداخت که حاضران را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد .

،

یادواره شهدای پایگاه بسیج شمس آباد) (60)

،

 

 شعرسرائی حماسی درباره شهدا  توسط عباس چناری  شاعر میانرودی و همچنین پخش کلیپی از شهدای پایگاه مقاومت بسیج شمس آباد از دیگر قسمتهای این یادواره بود ./

سیایسون

اخبار مرتبط