پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیام مشترک امام جمعه وفرماندار دزفول به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول و مهندس آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی بدین شرح است

بسم الله الرحمن رحیم

مرگ عالِم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته نشدنی است  . او ستاره ایست که غروب می کند و مرگ یک قبیله از مرگ پیکر عالم آسان تر است .                                                               (رسول اکرم صلی الله و آله)

رحلت عالم عامل ، فقیه بارع ،سیاستمدار صادق، معلم جانها و نفوس و انقلابی همیشه در صحنه حضرت آیت الله شیخ محمد رضا مهدوی کنی (ره) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران ، شاگردان و دست پروردگان ایشان ، به ویژه خاندان گرامی و بزرگوارشان تسلیت می گوییم و از خدای بزرگ برای روح ملکوتی و جان مهذب و جسم زجر کشیده و شکنجه دیده ی ایشان ، رفعت مقام و علو درجه و رضوان الهی درخواست می نماییم .

آن عالم بزرگ در طول بیش از ۶ دهه مجاهدت علمی و روحی و مبارزات سیاسی و سلوک در صراط مستقیم و منهج نورانی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای منشاء خیرات و برکات زیادی گردید و قطعاً مردم ما قدردان این شخصیت کم نظیر و عالم پرهیزگار و انقلابی پا به رکاب بوده و هستند.

رحمت و رضوان الهی به روح پاک او باد.

مجددز

اخبار مرتبط