پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیکر مطهر حجت الاسلام حاج شیخ طعیمه سعد از روحانیون برجسته خوزستان و دزفول تشییع و به خاک سپرده شد + تصاویر

دزمهراب :پیکر مطهر حجت الاسلام حاج شیخ طعیمه سعد از روحانیون برجسته استان خوزستان و پدر دو شهید صبح جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از اعضای خبرگان رهبری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام شیخ طعیمه سعد از علما و روحانیون برجسته شهرستان  دزفول و پدر شهیدان والامقام عبدالزهرا و علی سعد  روز چهارشنبه به دیار باقی شتافت.
به گزارش  دزمهراب پیکر مطهر این روحانی جلیل القدر  با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر روی دوش اقشار مختلف مردم دزفول از مقابل آستان متبرک سبزقبا(ع) تا گلزار شهید آباد تشییع شد.
در این آیین که آیت الله شفیعی، آیت الله کعبی و آیت الله حیدری سه تن از اعضای مجلس خبرگان رهبری و نیز ائمه جمعه شهرهای دزفول ،شوش و اندیمشک وگردان های بیت المقدس و الزهرا حضور داشتند، شیوخ عرب زبان و عشایر استان خوزستان با برگزاری آیین سوگواری پیکر این روحانی و عالم برجسته را تشییع کردند.
پیکر پاک و مطهر این روحانی و عالم دینی پس از اقامه نماز توسط آیت الله موسوی جزایری  نماینده ولی فقیه در استان در کنار دو فرزند شهیدش  عبدالزهرا و علی سعد در گلزار شهدای شهید آباد دزفول به خاک سپرده شد.
مجلس بزرگداشت حجت الاسلام سعد روز یکشنبه در مسجد جامع دزفول برگزار می شود.
در این آیین همچنین پیکر جانباز علیرضا عطار زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز تشییع و به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام  حاج شیخ طعیمه سعد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همواره در سنگر دفاع از ارزش های اسلام در کنار سایر روحانیون استان خوزستان پیشگام بود.
حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ طعیمه سعد آل کثیر از روحانیون برجسته و از قبیله بزرگ آل کثیر در استان خوزستان می باشد.
عبدالزهرا و علی سعد دو فرزند بزرگ این عالم برجسته در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
این روحانی برجسته در دوران حیات خود بانفوذ اجتماعی نقش مهمی در ایجاد وحدت در میان مردم داشته و در حل اختلافات منطقه نیز نقش ارزنده ای ایفا نمود.

منبع/ایرنا

اخبار مرتبط