پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

چرا انتظار دارید به دیدارتان مباهات کنیم!؟

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)، در پی انتشار مطلب “چرا جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی دزفول با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند!؟” به قلم “اسد اله سرافراز” – یکی از فعالین فرهنگی و سیاسی دزفول- در شبکه خبری دز، انصار حزب الله دزفول جوابیه ای خطاب به نگارنده این مطلب ارسال کرده است که متن آن بدین شرح است:
سلام بر آقای سرافراز و دوستان ،مطلبی و یا گزارشی از دیدارتان با آقایان خاتمی و هاشمی زده اید که برایمان جالب بود، این دیدار یقینا حق شماست، و نیاز به خرده گرفتن نیست بلاخره همه همفکر و هم جهت بودید.
در مطلبتان نوشته بودید که پس از دیدار تهدید وتخریبتان کردند اما تحقیق کردیم چنین مطبی پیدا نکردیم ؛ نکته دیگر اینست که چگونه است انسان ۱۸۰درجه تغییر می کند و عملکردشان را در گذشته به فراموشی می سپارد و به روی خود هم نمی آورند!! بهرحال نکاتی در نوشتتان را دیدیم که بد ندیدم که متذکر شویم:
نکته خوبی است بعد از گذشت قریب به ۸ سال نیاز دیدید تا پا به عرصه بگذارید و برای مشکلات کشور (به زعم شما) حرکتی انجام دهید، سالهاست که خبری از شما نیست، بلاخره ایام انتخابات که فرا می رسد این مزیتها را نیز دارد. اما برادر گرامی، چرا در زمانی که در راس کار بودید اینگونه از دغدغه دینی و غم فراموشی قسمتی از قانون اساسی سخن نمی گفتید.
چگونه آن زمان که دوستانتان در مجلس ششم اسرار نظام را افشاء کردند و نظام را تضعیف کردند که حتی صدای رئیس مجلس (کروبی) نیز در آمد، رگ تعهد دینی شما باد نکرد؟!
به مطبوعات آن دوران مراجعه نمایید، مواقعی که تیم مذاکره کننده هسته ای به ریاست حسن روحانی با کشورهای اروپایی مذاکره می کردند و در برابر زیاده خواهی غربیها مقاومت می کردند به آنها گفتند شما این را می گویید اما نمایندگان مجلستان چیز دیگری می گویند (منظور مجلس ششم).
آقای اسداله سرافراز، راستی آقای شیرزاد را می شناسی؟ همان نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، که دوبار در سالن ایثار دزفول در آن زمان که شما ریاست آموزش و پرورش را برعهده داشتید آمد سخنرانی کرد.
شیرزاد کسی بود که اولین بار در همان مجلس ششم اطلاعات هسته ای نظام را لو داد و تا مدتها خوراک دشمنان قرار گرفت وی در نطقش گفت: ” نظام بیست سال در خصوص موضوع هسته ای به دنیا دروغ گفت!”بحران برای نظام از این بالاتر؟!
نوشته اید که تخریب هاشمی توسط همفکرانتان اشتباه بود، آن زمان چرا شفاف نگفتید؟! البته جوابش واضح است چون آن به زعم شما تندروی ها از سوی حزب مشارکت بود و شما هم نماینده حزب مشارکت بودید!
راستی یکی از همان تندروها آقای “سیدعلی سیدآقامیری” بوده که در این جلسه نیز حضور داشته است.
البته این جمله شما را قبول داریم که هاشمی عوض شده است، هاشمی اکنون هم راستا با سیاستهای اصلاحات است، در ضمن آقای سرافراز مثل اینکه فراموش کردید آن عده که هاشمی را تخریب نمودند، قلیل نبودند بلکه اکثریت اصلاح طلبان دوم خرداد بودند، اصولا دوم خرداد با شعار نفی دیکتاتوری دولت هاشمی روی کار آمد، راستی می شود بفرمایید شما اصل ولایت فقیه را قبول دارید؟! نظرتان درباره فتنه سال ۸۸ چیست؟ فتنه ای که به آبروی نظام لطمه زد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنایت کردند.
راستی فراموش کردید که حزب مشارکت همان زمان اعلام کرد ما کاری به مشکلات اقتصادی مردم نداریم؟ در آن زمان در مجلس از مردم از تعبیر قابلمه بدستان یاد کردند.
همین آقای آقامیری که نماینده مشارکتی دزفول بود می توانید بگویید چقدر از وقت نطقهای خود در مجلس ششم را صرف مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم دزفول می کرد؟! چه کارنامه ارزنده ای در آن ۴ سال داشت؟! آقای سرافراز فراموش نکردیم که بعضی از همین جمع و دوستانتان آقامیری را قبول نداشتند.

*در بند۳ مطلب گفته اید جهت بیان مشکلات اقتصادی و فرهنگی به این دیدارها رفته اید ، اما برادر فراموش نشده است که دولت اصلاحات علنا می گفتند که ما جهت توسعه سیاسی آمده ایم و نه اقتصادی، بحرانهای ۱۸ تیر هرساله تا حضور آن دولت و بویژه مجلس ششم فراموشتان شده است ؟! نقدهای آن زمان هاشمی خواندن داشت. به آمار مراجعه کنید پایان دولت هاشمی تورم به مرز۵۰ درصد رسید (این جهت اطلاعتان)
مشکلات فرهنگی که در آن دوران اصلاحات بماند که بارها مورد نقد دلسوزان نظام و شخص مقام معظم رهبری قرار گرفت ، البته سرانجام مدیر ارشد فرهنگی دولت اصلاحات و برخی از نمایندگان مجلس ششم که اکنون به دامن انگلیس رفته و پای ثابت مصاحبه با بی بی سی و رادیو امریکا شده است ، عبرت آموز است. (البته از این جرگه افراد زیادی اکنون سر در تبره دشمنان این مملکت در خارج کشور دارند)

*در بند ۵ مطلبتان از وفا داری به نظام سخن گفته اید، آیا نامه ۱۲۷ نماینده مجلس ششم به رهبری جهت کوتاه آمدن در برابر امریکا و به تعبیر آنها خوردن جام زهر توسط معظم له وفاداری به نظام بود؟
آ یا تحصن نمایندگان در مجلس ششم وفاداری به انقلاب بودو یا به دلیل بیکاری جوانان بود؟ در این دو مورد آقای آقامیری حضور داشتند. چرا آن زمان به ایشان به صورت عمومی که مردم متوجه شوند معترض نشدید؟! حال چگونه انتظار دارید که قبول کنیم ایشان و امثالهم برای بیان مشکلات مردم به این دیدارها رفته اند !! یا فتنه ۸۸ و همراهی و یا سکوت همین به اصطلاح فعالان سیاسی دزفول چه توجیه داشته است؟ زمانی که قانون را زیر پا گذاشتند، در حالی که رهبری از حوادث سال ۸۸ با عنوان فتنه یاد کردند. (البته اگر سخنان رهبری برایتان حجت است ). آیا خاتمی با آن عملکردش در فتنه ۸۸ هنوز در کنار رهبری است؟!
*ما نیز به دولت دهم انتقاد داریم، اما فراموش نمی کنیم آن زمانی که خاتمی در سازمان ملل گفتگوی تمدنها را مطرح کرد باز هم رئیس جمهور وقت آمریکا در همان سال ایران را بعنوان “محور شرارت” معرفی کرد. در موضوع انژی هسته ای که اروپاییان با تیم هسته ای آن دوران عشق می کردند نیز علاوه بر اینکه هیچ پیشرفتی نداشتیم بلکه پی در پی به آنها امتیاز می دادیم. (خاطرات جک استرو و ضعف تیم هسته ای کشورمان در دولت اصلاحات را بخوانید) البته کاری به این نداریم که هم اکنون ۲ عضو ارشد آن تیم، از کشور فراری هستند.
با این تفاسیر بازهم انتظار دارید به این دیدارتان مباهات کنیم؟، این جلسه سیاسی چیزی نداشت که مباهاتی داشته باشد.
لطفا درباره این مطالب به وجدانتان مراجعه کنید، واقعا همه حسابشان با کرام الکاتبین است.

اخبار مرتبط